Avatar billede o-zone Nybegynder
22. august 2002 - 08:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ikke tagge spørgsmål der kun er besvaret af spørgsmålsstiller

Kan I ikke lade være med at sætte gult flag på spørgsmål der kun er kommenteret (eller besvaret uden godkendelse) af spørgsmålsstilleren selv?
Nogle spørgsmålsstillere laver en lille rettelse til spørgsmålet i en kommentar lige efter spørgsmålet - eller tilføjer noget selv (se f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/248790), og så tagges deres spørgsmål som igangværende, og mindsker deres chancer for hurtig besvarelse i forhold til hvis det havde beholdt sit grønne flag.

Jeg ved at det er et meget lille problem, til gengæld er løsningen på det ligeså simpel som problemet er lille :)
Check om det er spørgsmålsholderen selv der er kommet med alle besvarelser og kommentarer (og at han/hun ikke har godkendt sit eget svar), og bibehold det grønne flag hvis det forholder sig sådan.
Avatar billede soelver Nybegynder
22. august 2002 - 08:41 #1
Så længe det kun er kommentarer, er flaget stadig grønt. Og den der stiller spørgsmålet, kan vel nøjes med at kommentere, istedet for at svare. Såre simpelt.

Og skulle de komme til at svare (hvordan man end kan "komme til" det, eftersom man skal vælge at det er et svar), kan man bare afvise sit eget svar, så mener jeg flaget bliver grønt igen.

Har svært ved at se problemet.
Avatar billede o-zone Nybegynder
22. august 2002 - 08:57 #2
Du havde sørme ret :) ... jeg syntes bare at flaget på ? http://www.eksperten.dk/spm/248790 var gult, da jeg checkede det, og det kun var spørgsmålsholderen der havde kommenteret - men så har jeg vel set forgert ;-)

Jeg trækker flux mit forslag tilbage i ydmyg erkendelse af at xperten allerede har taget højde for det :)
Avatar billede o-zone Nybegynder
22. august 2002 - 09:02 #3
erh... så kan jeg jo ligeså godt lukke spørgsmålet her også! :)

(min test var på http://www.eksperten.dk/spm/248981 - og det virkede som soelver beskrev!)
Avatar billede soelver Nybegynder
22. august 2002 - 09:05 #4
;o)