Avatar billede landmark Nybegynder
16. august 2002 - 12:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

DVD ripper til MAC ??

Hej! - så lige at der fandtes en såkaldt DVD ripper til PC... Findes der ikke også en til MAC ???
Avatar billede landmark Nybegynder
16. august 2002 - 12:28 #1
- ku måske umiddelbart lyde lidt "stinky" grotesk ;-)

men det er sgu alvorligt ment.... :-) håber der findes en.... ?
Avatar billede verden Nybegynder
16. august 2002 - 12:33 #2
Her er rippere og andet pjat til Mac
Avatar billede verden Nybegynder
16. august 2002 - 12:33 #3
Avatar billede landmark Nybegynder
16. august 2002 - 12:44 #4
ikke for noget... ;-) nu har jeg siddet og rodet rundt på den her side http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/apple/ i lang tid,,, men kan sgu ik finde det præcise link ??? - den er da godt gemt hva?? - gider du give en hjælpene hånd til at finde det nøgagtige link ??? måske ikke for alt i "verden" ;-) men så skal du nok få point´s.... :-)
Avatar billede verden Nybegynder
16. august 2002 - 13:33 #5
Af en eller anden grund er nogle downloads lukkede  ;-)

Prøv denne her i stedet: http://homepage.mac.com/dvdriptutorial/apps.html
Avatar billede landmark Nybegynder
16. august 2002 - 13:45 #6
ok! prøver det lige...
Avatar billede verden Nybegynder
16. august 2002 - 13:50 #7
Her er der lige en mere. Da jeg ikke sidder ved Mac lige nu kan jeg ikke se hvad der er i det downloadede fil. Prøv det.

http://www.wormintheapple.gr/macdvd/download.html#DVDCopy
Avatar billede landmark Nybegynder
16. august 2002 - 13:59 #8
det sidste link var da bare suverænt!!!!

tak for hjælpen! og fortsat god dag! gode verden... ;-)
Avatar billede verden Nybegynder
16. august 2002 - 14:06 #9
Takker og ha' en smuk weekend