Avatar billede gchris5 Praktikant
09. august 2002 - 23:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

når spr. lukkes....

Jeg sidder fra tid til anden og udnytter at andre har spurgt om det samme før......

Men ville det ikke være en fordel at man kunne slippe for at søge i spørgsmål der godt nok er "besvarede" (lukkede), men hvor der ikke er givet brugbart svar??
Altså hvor brugeren der har oprettet spørgsmålet lukke ved selv at oprette et spørgsmål og så give sig selv pointene tilbage med en besked om "Ingen brugbare svar", "Lukker" eller lign.???
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. august 2002 - 23:47 #1
både og, der er (heldigvis få) brugere der får brugbare svar, men enten kan de ikke få tingene til at virke, eller bare lukker dem, og får "gratis" hjælp
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
09. august 2002 - 23:47 #2
ved ikke om man måske kunne gøre som på experts-exchange.com

hvis man vil have lukket et spm, skal man "requeste" det i et forum, og så vil fx. en coadmin lukke spm...
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. august 2002 - 00:14 #3
Helt klart,, det er da noget jeg også har tænkt over.
Kan man ikke få en knap som hedder "Luk spørgsmålet" ?

Så spørgeren har mulighederne:

Accepter
Afvis
Luk spørgsmål
Avatar billede hermandsen Juniormester
10. august 2002 - 11:29 #4
Et eksempel:

Lad os sige at jeg er kommet hjem fra ferie og når jeg så kommer hjem så er der 200 nye mails med spørgsmål...

Hvis nu et af disse er lukket men ikke fik svar, så har jeg jo ikke mulighed for at hjælpe spørgeren hvis det stadig var aktuelt for ham, men han bare lukkede fordi han ikke fandt hjælp at hente...

Altså, mener jeg ikke at spørgsmål der er lukkede skal være fri for fremtidig editering, simpelthen fordi at det kunne jo være at svaret dukkede op en dag... :)

//hermandsen