Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. august 2002 - 17:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

databasen fuck up? hva sker der?

hvad sker der med exp.dk

spm forsvinder, og ander kommer..
asuz.dk oprettede et spm omkring TB (TeraByte).. som jeg var med i.. men nu er det spm væk og der er kommet et andet istedet for.. og ifl asuz.dk's profil er det slet ikke blevet oprettet
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=asuz.dk&option=22

her er set screenshot af det med TB
http://krogh-hansen.dk/asuz.jpg

http://www.eksperten.dk/spm/244526

Admin: er det ikke bedre i lukke exp.dk HELT ned og får klaret problemerne, få den kommer online igen ;o)
Avatar billede dr.truti Nybegynder
09. august 2002 - 17:48 #1
Mt spm. er også forsvundet... Regner med det kommer igen ;) Mine points er stadig ude....
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. august 2002 - 17:50 #2
jeg tror de har måttet lægge den nyest backup på eller sådanne noget.. og den var åbenbart ikke ny nok.. ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. august 2002 - 17:51 #3
der er også 500 brugere på.. tror der er noget skummelt igang
Avatar billede a1a1 Novice
09. august 2002 - 18:13 #4
et svar på mit spm er også blevet væk (fik en email)

;(

det kan jo være at komputeren og Jacob (admin), fik lidt for meget at drikke i går :o)
Avatar billede limemedia Nybegynder
09. august 2002 - 18:16 #5
dea_pg har kommenteret spørgsmålet:
[ x antal variable ]
http://exp.dk/spm/244509
------------------------------------------
kan man bare kalde et <innput> felt for ***[1] altså lave et stort array med input felter... det vidste jeg lige godt ikke... LJ, du er sku' for sej til PHP...

du kan lave en variabel med et eller andet navn sådan her..

$approval3 = "hej";
$tal = "3";

$det_her_skal_variablen_hedde = "approval$tal"; //her skriver man navnet for variablen
echo $$det_her_skal_variablen_hedde; //læg mærke til at der er to $'er

den vil så udskrive "hej"...

Dea_PG
------------------------------------------
http://exp.dk/spm/244509

prøv linket *gg* et delphi spørgsmål *gg* skulle jo lige kommentere når dea siger "jeg er sej"

a1 >> forhåbentligt ikke mit svar i din js ting ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. august 2002 - 18:16 #6
A1 => he he..

jeg har sendt en mail til info@eksperten.dk omkring dette.. så nu ser vi ;o)

hvis det er som der er noget database fejl eller hva ved jeg.. så synes jeg da at Admin skulle lukke eksperten.dk ned midlertidgt og så rette fejlen, istedet for at spm går tabt.. er jeg den eneste med den holdning?
Avatar billede a1a1 Novice
09. august 2002 - 18:18 #7
jo desværre, ljweb :(

(jeg håber at du har en kopi af skriftet :o) )
Avatar billede limemedia Nybegynder
09. august 2002 - 18:21 #8
a1 >> hvis du vidste hvor mange versioner jeg har af det script... du skylder øl bigtime for den *gg*
Avatar billede limemedia Nybegynder
09. august 2002 - 18:22 #9
a1 >> men hvis det er rigtigt, så har den kære admin et problem - der er en hel del der er sket online siden da ....
Avatar billede a1a1 Novice
09. august 2002 - 18:26 #10
:)
jeg vil gerne give dig øl for det

Hvor bor du egentlig nu om dage, er det stadig i Japan?

Jeg bor i Sorø, men er tit i København (flytter så snart mit hus er blevet solgt)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. august 2002 - 12:58 #11
;o)