Avatar billede skb Nybegynder
08. august 2002 - 15:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Include files i tabel

Jeg har sat en tabel i et asp dokument. Det var så meningen at jeg ville lave 6 include files i tabellens enkelte celler. Men selv om jeg deffinere størrelser på både de includerede filer og i hoveddokumentets celler, så står de incliuderede filer som om de var smidt ind med en skovl. Er der nogen der har forslag til styring af flere includerede filer i tabeller.
Avatar billede slamsuger Nybegynder
08. august 2002 - 17:06 #1
Bliver indholdet inkluderet ?
Hvis ja, så er det bare at lave en fornuftig formatering af inholdet i hver inkludefil.

Sådan her gør jeg, og det fungerer fint:
<TABLE>
<TR>
<TD>
<!---#include File="text1.htm"--->
</TD>
<TD>
<!---#include File="text2.htm"--->
</TD>
</TR>
</TABLE>

Måske skulle du forklare hvad du mener med "smidt ind med en skovl" ?
Avatar billede slamsuger Nybegynder
14. august 2002 - 14:37 #2
hallo....
Avatar billede skb Nybegynder
29. august 2002 - 13:39 #3
Undskyld forsinkelsen - men mange tak for dit svar, det hele kører perfekt nu!