Avatar billede Noone Nybegynder
26. juli 2002 - 00:02 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ferie mode

Jeg er klar over at emnet HAR været oppe før, men efter at have læst det jeg kunne finde er der ikke rigtig noget klart svar.

Så jeg tager det altså op igen..

Der mangler en fuktion på konto siden hvor man kan med et tryk slå alle mails fra eller til, uden at man skal ind og ændre på de kategorier man abbonere på, bare fordi man lige er væk en uge, eller ønsker at snuppe en uges pause fra E.

Jeg er helt sikker på at det er en fuktion der vil være til nytte for alle. Men hvis den bliver lanceret som en "Pro Only" feature, kunne man få en masse nye (Om end måske midlertidige) pro medlemsskaber oven i hatten.

Det er altså både en slags penge maskine, og en nyttig feature på en gang...
Avatar billede klodoven Nybegynder
26. juli 2002 - 00:05 #1
Fed idé......HØRT. :)
Avatar billede popsy Novice
26. juli 2002 - 00:09 #2
Helt med på ideen. Var på ferie fra 15/7 til 22/7, og da jeg kom hjem var der 1005 mails, (ikke fra E alle sammen) plus en meddelelse om at tdc havde tilbagesendt et antal mails, fordi min mailbox var overfyldt:D

popsy
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. juli 2002 - 01:12 #3
Jeg har samme problem og HAR opfordret til det.

Jeg er formodentligt væk fra E.mails i ca 14 dage - Det betyder omkring 2000 mails til mig når jeg er tilbage - Her ville det jo kunne være rart med kun de "nødvendige"

/Nikolaj
Avatar billede Noone Nybegynder
26. juli 2002 - 01:15 #4
nikolajdu > Har du fået noget konkret svar med admin's mening om idéen?
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2002 - 01:16 #5
Jaa da jeg kom hjem fra en uges ferie var der 87 mails fra exp.dk
Avatar billede Noone Nybegynder
26. juli 2002 - 01:22 #6
westhi > Det er hvad jeg har på ca. 2 dage ;)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
26. juli 2002 - 01:39 #7
Nikolajdu >> Jeg glæder mig også til at høre Admins svar på ideen
Jeg kom jo med foreslaget allerede i
http://www.eksperten.dk/spm/229918 [midlertidig deaktivering af email],
hvor du nævnte, at du ville tage det op med Admin - Jeg har dog aldrig hørt en tilbagemedling om hvordan han evt. tog foreslaget...

Men jeg kan huske at du da også var meget entusiastisk omkring foreslaget...

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede Noone Nybegynder
26. juli 2002 - 01:47 #8
bearhugx > Det var precis det spørgsmål jeg refererede til, glemte dog lige at inkludere  det i det oprindelige indlæg... Ups ;)
Avatar billede halifax Nybegynder
26. juli 2002 - 01:51 #9
Ja, lad os få "noget kød" på ideen. Opfordring til admin.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
26. juli 2002 - 01:59 #10
I forbindelse med at "få noget kød på ideen" , så vil jeg da lige spamme jer med endnu et spm, jeg har oprettet :

http://www.eksperten.dk/spm/231302 [Indkommende forslag-oversigt]

Hvis det var muligt at se på en oversigt, at et spørgsmål faktisk var under bearbejdning, ville det virkeligt være fedt - så bliver det ikke kun holdt til indlæg fra venner og bekendte af admin ((Det skal ikke tages så kritisabelt, som det måske kunne lyde))...

Så ville man kunne se at Eksperten-Teamet faktisk havde tænkt over de forskellige foreslag, vi kommer med...

Derfor opforder jeg Admin til at lave en sådanne "Indkommende forslag-oversigt" (samt opfordring til alle, som kender admin, som at lobby'e for en sådan oversigt)

:-))

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede Noone Nybegynder
26. juli 2002 - 02:33 #11
bearhugx > Selvom ideen er god, er det altså STADIG ikke tilladt at spamme med urelevante spørgsmål. Sorry.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
26. juli 2002 - 02:35 #12
*irettesættelse modtaget*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. juli 2002 - 11:17 #13
Bearhugx - Jeg har faktisk ikke fået det nævnt, men forsøger lige at få fat i Jacob inden jeg tager afsted om TO TIMER!!! JUHU!
Avatar billede Noone Nybegynder
27. august 2002 - 12:41 #14
Lukker