Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
25. juli 2002 - 21:40 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

For mange kategorier

Ville bare lige sige at jeg syntes der er for mange kategorier
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2002 - 21:46 #1
Der er da de kategorier man har brug for :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. juli 2002 - 21:54 #2
du behøver jo ikke at abbonere på dem alle, så får du da nok at lave ;o)
Avatar billede hermandsen Juniormester
25. juli 2002 - 21:56 #3
Er helt enig med westhi! :)
Måske er det lidt uoverskueligt med alle de kategorier, men jeg er sgu glad for at de er der alle sammen! :)

Personligt ville jeg gerne ha' en spil-kategori, så slipper vi for alle spørgsmålene om GTA3 og Counter-Strike i Fri Debat/Generelt IT-kategorierne... :)
Avatar billede konex Nybegynder
25. juli 2002 - 22:01 #4
i kan jo bare gå i Konto - kategori opsætning der kan i vælge hvad i vil se
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. juli 2002 - 22:06 #5
Hver gang Eksperten ændre sig synes jeg i starten at det er til det værre, men efter at have brugt det nye desige i et stykke tid og vendet mig til det er jeg altid blevet overbevist om at det er til det bedre.
Jeg finder ikke antallet af kategorier overvældende, synes måske ovenikøbet at der mangler en eller to
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. juli 2002 - 22:16 #6
Det gode ved de mange kategorier er, at det er lettere, at abonnere på det som man interessere sig for - og undgå alt andet.

Ulempen er, at der er så mange kategorier, at spørgeren ofte opretter det i den forkerte kategori.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juli 2002 - 08:54 #7
Ville bare lige sige at jeg syntes der er for mange kategorier <- det er en underlig størrelse... er der noget der skal rettes på, skal man komme med specifikke forslag.

I er altid velkomne til at komme med forslag til nye kategorier, eller forslag til kategorier der bør fjernes. Men please... vær specifik... jeg er helvedes dårlig til at læse tanke :)

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juli 2002 - 08:57 #8
tankeR endda ;)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
26. juli 2002 - 16:07 #9
jamen... i kunne jo prøve at se hvor mange spørsmpl der er i de forskellige kategorier... og så evt slette nogen... der er ***** mange...
Avatar billede cms Nybegynder
26. juli 2002 - 16:13 #10
Stefan > Der er jo også mange spørgsmål, og hvis det skal være nogenlunde nemt at finde rundt i alle de besvarede men også nye spørgsmål må man vel have en vis opdeling.
Jeg kan godt forstå hvis du synes den nuværende struktur er uoverskuelig, men så er løsningen vel ikke blot at begynde at slette kategorier
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. juli 2002 - 00:57 #11
Der er mange tomme kategorier. Men dette hænger primært sammen med, at det er nye kategorier der blev oprettet ifbm. den sidste opdatering af strukturen. En masse spørgsmål ligger idag stadig i de oprindelige kategorier. Jeg afventer et værktøj fra Admin, der gør det nemmere at flytte rundt på mange spørgsmål...
Avatar billede cms Nybegynder
27. juli 2002 - 01:08 #12
nanoq: Okay, min fejl =) Det var jeg ikke klar over.
Men jeg tror nu også stefan jensen er ligeglad med det. Jeg troede/tror han mener at der er så mange kategorier at det er svært at finde den rigtige - at det går ud over overskueligheden.
Ikke nødvendigvis min egen mening. Men da jeg mest færdes i programmering, hvor ikke meget er lavet om, kan jeg dårligt udtale mig om det =)
Avatar billede annikadk Nybegynder
27. juli 2002 - 06:02 #13
en ide til når folk opretter spørgsmål var måske at de valgte overkategori, og derefter kom alle underkategorierne frem og der skulle der så vælges igen.
Kunne gøre det lettere at overskue når man især er ny/stresset pga. problemet.
Avatar billede fromsej Praktikant
28. juli 2002 - 11:28 #14
godt forslag annika , jeg har også sommetider et problem med at finde den rigtige kategori at stille spørgsmål i.