Avatar billede sagdjb Nybegynder
25. juli 2002 - 13:33 Der er 1 kommentar

Parsing uden isapi-filter

Hejsa

Jeg prøver at parse en fil fra min iis webserver, hvilket er helt fint... sålænge der ikke er et isapi-filter på filtypen. Nu ligger landet bare sådan at jeg har (og ønsker) et isapi-filter på min .xhtml filer, hvilket har betydet at filen ikke vil parses med microsoft-parseren (filen ryger igennem filteret og er ikke længere et wellformed xml dokument).

Er der nogen der kender til metoder til at "bypass" et isapi-filter når man accesser igennem iis'en?? -Er der en mulighed at sætte det på URL'en eller i parseren?? ... Måske er dette spørgsmål mere rettet til IIS guru'er, men jeg kunne ikke lige finde en kategori, og det drejer sig jo også om parsing af xml.
Avatar billede tuxic Nybegynder
09. november 2002 - 20:52 #1
det er uklart hvad du mener. Du 'har og ønsker' et isapi filter, men ønsker at 'bypasse' det?