Avatar billede maf01 Nybegynder
24. juli 2002 - 16:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

bedre søgemuligheder

se sp. http://www.eksperten.dk/spm/239109

derudover ønsker jeg en forklaring til de søgekreterier man har. Nu er det jo ikke alle der ved hvad boolan osv er .

På forhånd tak.
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. juli 2002 - 20:24 #1
Det kommer nok. Jeg synes at det er et stort skridt at de har fået søgemaskinen til at søge inden for rimelig tid. :)
Avatar billede maf01 Nybegynder
24. juli 2002 - 20:33 #2
Jamen helt enig

Det var nu også mere ment som et tips til dette. Om det bliver om 5 min eller om uger (bare det bliver inden næste århundrede ) :-) er vidst ikke så væsentlig *SS*

Hvis det vel at mærke er en ting man vil lave om på.
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. juli 2002 - 21:11 #3
Helt klart, hvis admin og co. ikke ved at der ligger en fejl der, så er det også noget ged hvis brugerne ikke siger noget.

Det er også det jeg siger brugerne på mit arbejde: "Sig endelig til hvis der er fejl - lad være med at blive sur over noget som kan ændres" :)
Avatar billede maf01 Nybegynder
24. juli 2002 - 21:42 #4
*LOOOL*
Ja og som jeg siger til mine brugere. :-)
Hvis du har ris . så sig det til mig
Hvis du har ros.! Så sig det til min chef.

Sådan er der jo så meget.
Avatar billede maf01 Nybegynder
24. juli 2002 - 21:54 #5
Nå goulduck..
Var det noget med at få de tonsvis af point jeg har uddelt her. ??
Læg et svar og du skal få dem.
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. juli 2002 - 07:03 #6
Jo jo! :D

Husk: http://www.sysadminday.com/

Det er i morgen!!!
Avatar billede maf01 Nybegynder
25. juli 2002 - 11:56 #7
Perfekt..
Looking forward to it. ;0)
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. juli 2002 - 12:03 #8
Computerworld.dk har 2 artikler om det. :)