Avatar billede angelenglen Nybegynder
23. juli 2002 - 14:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Parse XML til HTML

Jeg har følgende XML fil:

http://www.anarchy-online.com/org/stats/d/1/name/1427459/basicstats.xml

Det jeg så gerne vil have er en html fil der parser indholdet ud i tables...

Men jeg kan kun finde ud af at få adgang til
<name></name>
<side></side>
<last_updated></last_updated>

Resten ser pretty much ud til at blive ignoreret fordi det liget i et subsub-thingy...

Så det jeg har brug for noget html kombineret med noget javascript el.lign. som generer en medlemsliste udfra ovenstående xml-fil (XML-filen skal blive liggende hvor den er - altså på en anden server end det hvor html filen bliver afviklet fra - på den måde er medlemslisten altid opdateret...)
Avatar billede angelenglen Nybegynder
23. juli 2002 - 14:03 #1
-det er fuldstændigt ligemeget hvor pænt det er - kan jeg først få adgang til data'et i alle felterne, kan jeg også gøre det pænt selv...
Avatar billede angelenglen Nybegynder
24. juli 2002 - 16:25 #2
bah