Avatar billede staz Nybegynder
22. juli 2002 - 08:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Eksperten pro forslag....

Hver gang jeg ligger et svar eller andet så skriver jeg som i bunden af spørgsmålet her. Kunne man ikke få den til at gøre dette automatisk hver gang så man selv var fri for det? Grunden til jeg synes dette kunne være en ide er at jeg er langt fra den eneste der gør det. Og når man nu er i gang skulle det jo næsten være en funktion som kun eksperten pro medlemmer havde adgang til.

Altså en digital signatur som denne:

---- Staz ----
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. juli 2002 - 08:32 #1
Skal vi ikke bare kalde det en signatur. :)

Jeg mener også at det har været oppe før. Jeg er sådan set glad for at de ikke er der, da jeg betragter Eksperten som en chat - hvor man ikke behøver signatur for hvert indlæg man laver.
Avatar billede staz Nybegynder
22. juli 2002 - 08:46 #2
Okay... så bare en signatur :o)

Jeg mener også eksperten.dk er en kæmpe chat, it hovede imellem, men for mig er det næsten blevet en vane at lave den. Spørgsmålet er også hvor meget at samtlige signaturer fylder i databasen!!!

---- sta.... Nå nej.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. juli 2002 - 09:31 #3
Jeg mener absolut det er en overflødig detalje. Får man først mulighed for signaturer, vil det pludselig blive moderne med Ascii arts og hvad ved jeg. Ting der absolut ingen praktisk værdi har. Tværtimod vil det alene fremme uoverskueligheden i spørgsmålene.

NanoQ
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. juli 2002 - 09:50 #4
Ja, det er også det jeg mener...
Avatar billede staz Nybegynder
22. juli 2002 - 10:10 #5
Okay... også bare et forslag. Eksperten bliver vel kun bedre hvis vi får luftet alle vores ider.
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. juli 2002 - 10:45 #6
Selvfølgelig ... du skal bare komme med alle de forslag du har. :)
Avatar billede staz Nybegynder
22. juli 2002 - 11:23 #7
Lukker