Avatar billede a_c Nybegynder
18. juli 2002 - 15:45 Der er 1 løsning

Look up

Hej
Jeg har lavet et stylesheet der præsenterer en ordre i HTML format. Jeg have lavet det sådan at den inkluderede en ekstern xml fil og hentede nogle værdier derfra. Noget i retning af
<TRData>
  <TransactionMarkTypes>
    <Type TypeID="1">Quantity Changed</Type>
    <Type TypeID="2">Change of del. week</Type>
  <TransactionMarkTypes>
</TRData>

På den måde kunne jeg erstatte talværdier med en mere sigende text.
Det her med den eksterne fil virker nu åbenbart ikke med den mailer_agent vi bruger så mit spørgsmål er hvordan jeg kan lave det hele i min XSL fil ?

mvh Ac
Avatar billede a_c Nybegynder
18. juli 2002 - 23:55 #1
hmmm nårh ok