Avatar billede nstenberg Nybegynder
13. juli 2002 - 21:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Artikler

Der har flere gange været indlæg omhandlende artikler her på exp.dk. Jeg ved ikke hvordan admins indstilling er hertil, men jeg synes at det er en god ide.

Under (D)Html-kategorien, er der jævnligt spørgsmål om fx IFRAMES (og ILAYERS), CSS og XHTML osv. osv. osv.
Mange af spørgsmålene er forholdsvis enkle, og havde ikke behøvet at være stilt hvis man havde læst en artikel/tutorial. Det samme er sikkert gældende for en række af de andre kategorier.

Mit forslag er derfor, at exp's brugere burde kunne lave turorials/artikler, og så poste dem på exp...

/ nikolaj
  www.thepusher.dk
Avatar billede resten Nybegynder
13. juli 2002 - 23:01 #1
Avatar billede nstenberg Nybegynder
15. juli 2002 - 22:04 #2
resten» Ups - havde glemt alt om det.

Men forslaget går også lidt på at Exp's brugere burde kunne adde deres egne tuts til db'en. Hvis så også andre medlemmer kunne kommenterer artiklerne (med forfatteren selv som moderator) ville det være kanon :-)

/ nikolaj