Avatar billede goulduck Nybegynder
13. juli 2002 - 08:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor slette et helt spøgsmål?

I har sikkert allerede talt om dette, meeeen...

Jeg læste lige http://www.eksperten.dk/spm/235217 og så kommentaren fra thesqunk: "Hvorfor skal det gå ud over bones spsml. ?" og tænkte....

Hvorfor skal hele spørgsmålet slettes? Hvorfor kan man ikke bare gå ind og slette det ulovlige?

Det kan jo godt være at der er nogen som har lavet et godt spørgsmål med gode svar og så kommer der en klovn, som får spørgsmålet lukket. Det er der ingen som er tjent med.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 08:07 #1
fully agree, og jeg ved at admin kan slette indlæg (det er sket før), og så kan co_admins vel også hvis systemet bare er minimum gennemtænkt :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede jelzin101 Praktikant
13. juli 2002 - 08:47 #2
Lad mig sige det sådan at det står meget højt på min ønskeliste at kunne deaktivere/slette indlæg, netop af de grunde.

/jelzin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. juli 2002 - 10:35 #3
jelzin => den skjul indlæg funktion

kunne denne evt. ikke bruges? så det kun var CoAdmin/Admin der kunne se de ulovlige indlæg?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. juli 2002 - 10:46 #4
Vi får snart muligheden for at kunne fjerne enkelte indlæg i spørgsmål. Vi vil også snart få muligheden for at kunne se lukkede spørgsmål og for den sags skyld og slettede indlæg.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. juli 2002 - 10:50 #5
Når folk så spørger hvorfor det skal gå ud over bones spørgsmål, så vil jeg lige sige her : At var jeg Bone, så var jeg edderhakkeme blevet sur. Manden prøver at lave en liste og alt guldet går i vasken fordi én eneste tåbe ikke kan holde nallerne væk fra cd-covers...
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. juli 2002 - 11:45 #6
Det sku lyder lækkert nikolajdu!

Det kunne være godt, hvis man kan se at indlæget - bare med den ene kommentar: "Slettet pga. ulovlighed" eller noget i den retning.
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. juli 2002 - 11:45 #7
Altså, man skal ikke kunne læse indlæget. Det skal bare kun indeholde overstående kommentar.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. juli 2002 - 11:48 #8
Det er stort set også hvad vi havde tænkt på :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. juli 2002 - 12:23 #9
Os CoAdmin'er tænker på samme måde... nåå nej, jeg er jo ikke blevet valgt til dette... damit!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. juli 2002 - 13:09 #10
hehe :))