Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
12. juli 2002 - 14:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Worldcraft eller andet ?

jeg forbrænger lidt fra min fritid med og lave baner til CS og hl.. men jeg ved og være lidt træt af Worldcraft og så ville jeg høre om der er nogen der ved et andet program til og lave baner i som muligvis kan mere en Worldcraft kan men helt ikke minder :o)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
12. juli 2002 - 14:23 #1
Det er muligt at bruge 3d Studio MAX til at lave baner og andet til Half-Life/CS, men jeg går ikke ud fra at du har dette program (!), så Worldcraft burde være det bedste program for en person der ikke vil betale for programmet.
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
12. juli 2002 - 14:26 #2
hehe jo har det program men fatter ik kun minus af og bruge det
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
12. juli 2002 - 14:31 #3
ja - fiskesuppe har ret , og jeg vil nok også anbefale dig at holde dig ved worldcraft!!
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
12. juli 2002 - 14:31 #4
Kan du bruge dette til noget?:

http://ripperr6.angelcities.com/convert01.html
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
12. juli 2002 - 14:33 #5
... og så klik på linket "tutorials" ude i venstre side. Så finder du nogle tutorials til at lave maps i 3ds.
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
12. juli 2002 - 14:33 #6
Der er program der hedder Quole (eller ligende) Det er rimelig prof. og kan vist mere end World craft
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
12. juli 2002 - 14:36 #7