Avatar billede exp-ralle Nybegynder
11. juli 2002 - 21:05 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Foreslag til nyt på exp...

Hey med-eksperter

Jeg øhh... synes det kunne være fedt hvis der også kunne komme artikler her på eksperten.
Jeg ved godt det er et forum men lidt nyt skader vel ikke :)
Det kunne fx. være sådan at der var et lille system til at skrive artikler i herinde, og når man så havde skrevet færdigt så blev den sendt til admin eller sådan noget som så skulle godkende den før den kom med.

Det kunne nok blive fedt med artikler synes jeg da der jo er pænt mange brugere herinde, mange flere end de andre steder med artikler som jeg kender og som er danske.

Meeen... hvad siger i andre ?

Ralle
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. juli 2002 - 21:07 #1
tjaaahh... hvis du nu lige havde læst http://www.eksperten.dk/fremtid.phtml ville du have set at det kommer ;)
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
11. juli 2002 - 21:09 #2
lol fuck hvor er jeg da skæv
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
11. juli 2002 - 21:10 #3
skal vi dele point nanoq ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. juli 2002 - 21:15 #4
Men helt klart! En guide til at opsætte Windows 98 og Windows 2000 i netværk ville være godt! :D
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
11. juli 2002 - 21:17 #5
hehe
Avatar billede bearhugx Nybegynder
11. juli 2002 - 21:17 #6
nanoq >> Kan du ikke på næste admin-møde få admin (eller en eller anden) til at skrive en ny fremtid.phtml... Jeg synes det er lidt misvisende, at både CoAdmins og Pro står som ting, der "er i tankerne" ... De er sådan set meget reele nu... CoAdmins har været her meget længe, og pro er også oppe og køre...

Nogen nye friske tanker ville være... tja.. Friskt!

/Søren
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. juli 2002 - 21:23 #7
Admin er blevet dunket i hovedet med den mange gange allerede... men jeg skal gerne dunke videre ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. juli 2002 - 21:23 #8
Kan hvide mænd dunke???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. juli 2002 - 21:28 #9
"i'm black and i'm proud" - citat: hvid saxspiller i The Commitments