Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 18:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nyt indlæg, som ikke er set...

- Jeg syntes det ville være det ultimative hvis nu at der kom et nyt indlæg i en debat
så ville skrifttypen på den blive "fed", hvis man ikke havde besøgt siden, siden det nye indlæg var kommet på...
- Kan i følge mig?

- Jeg havde tænkt mig man kunne gøre det på den måde at der blev lagt lidt ekstra til adresserne med hensyn til indlæg...
fx www.exp.dk/spm/1&19
Dette betyder fx at der er 19 indlæg... Og der bliver lagt et tal til &x hvergang der er nye indlæg...
Dette kunne man så sammenligne med en cookie og se at man kun har været inde på www.exp.dk/spm/1&18

- Ellers selvfølgelig en anden måde ;)
Hvad siger i til det?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
08. juli 2002 - 18:19 #1
http://www.dinos.dk/index.php?op=10&act=bdfag&spm=232076 <- hvis man er pro bruger er der mulighed for at tilvælge en boks hvor de nyeste indlæg i spørgsmål man deltager i er listet. Se også 232076 (grunden til billedet.=)
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 18:21 #2
Nå ja glemte helt at sige hvorfor det vil være en god ide...
Man ved jo ikke om der er nye indlæg i den øverste eller om der bare ikke sker noget på exp.dk
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 18:23 #3
(mens der lige er en CoAdmin til stede ;) hvor lang tid kan jeg regne med der går når man har bestilt pro? når man har betalt med "ikke kreditkort"!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
08. juli 2002 - 18:36 #4
jeg skal ikke kunne sige det, men jeg regner da ikke med at det tager mere end max. et par dage, hvis der gør det så skriv til info@eksperten.dk, så kigger admin på det.
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 18:37 #5
Ok tak =)
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 18:53 #6
Smid lige et svar på... (ikke fordi jeg lukker)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
08. juli 2002 - 18:55 #7
np ;)
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 18:59 #8
Kan man vælge hvor lang nyeste indlæg menuen osv skal være i pro?
ellers ville det være rigtigt lækkert!!!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
08. juli 2002 - 19:01 #9
nej ikke umiddelbart, men du kunne jo foreslå det - admin har tænkt sig at gøre sit ypperste for at tilpasse ePro efter brugernes ønske.
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 19:03 #10
Åh lækkert ;)
Så skriver jeg til ham når jeg har fået pro ;)
Han må også se at få lavet banner point igen!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
08. juli 2002 - 19:06 #11
hehe ;)

takker for points ;0)
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 19:21 #12
Så lidt :) selv tak!

Der burde da næsten også være en smiley ud for en pro brugers navn =)
det er jo en ære at støtte E! ;)