Avatar billede Noone Nybegynder
06. juli 2002 - 02:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Besked om slettede spørgsmål

Det ville være extremt rart, hvis man fik en side hvor der stod "Spørgsmålet er slettet" når et spørgsmål ikke findes istedet for at blive sendt til forsiden.

Seneste eksempel er en mail fra 01:29
--------------------------------------------------
Spørgsmål : jeg beder alle linke til denne side
Kategori  : Diverse : Fri debat
Point    : 0
http://exp.dk/spm/232922
--------------------------------------------------

Spørgsmålet findes tilsyneladende ikke mere, ok no big deal, men istedet for at få en besked om dette, ryger man tilbage til forsiden. Pisse irreterende.

En simple side som
-------------------------------------------------
Spørgsmålet findes ikke mulige årsager kan være:
* Det er blevet slettet
* Du har indtastet et forkert nummer
* Find selv på flere.
-------------------------------------------------

Ville være nok.
Avatar billede resten Nybegynder
06. juli 2002 - 09:27 #1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. juli 2002 - 10:57 #2
Denne feature ER på Admins liste. Dog har der været mange andre ting, der har været mere vigtige.

Indtil denne feature kommer, er det bedste vi kan gøre at oprette "spørgsmål" som det resten linker til.
Avatar billede Noone Nybegynder
06. juli 2002 - 12:59 #3
Er der en liste over kommende features et eller andet sted?

Desuden ville det nok være en god idé at inkludere spørgsmåls nummeret i emnet på de indlæg i co-admin gruppen der referer til andre spørgsmål. Det ville gøre det lettere at finde lige det man søger..

Eksempeler:
info til mini-milo ref. http://www.eksperten.dk/spm/232922
info til mini-milo spg. 232922

Eller lignende.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. juli 2002 - 13:57 #4
nix... ingen tilgængelig liste i hvert fald. Begynder man at offentliggøre en sådan liste, vil man pludselig blive afkrævet deadlines mv. Deadlines kan være svære at overholde i et forum som Eksperten, så det ville skabe en masse unødvendig brok.

Admin arbejder løbende på Eksperten. Nye ting bliver prioriteret efter nødvendighed. Dvs. udvikling sker ikke efter "først ind, først ud" princippet.