Avatar billede nuki Nybegynder
04. juli 2002 - 17:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

2 stk forslag

Hey

Synes det kunne være fedt hvis man kunne se hvor mange der havde læst ens spørgsmål altså haft det åbent.
Og en anden ting nok en ændring istedet for alt+u som genvej til udfør så ville det være mere rart hvis det var alt + s som i ICQ hehe

-Nuki
Avatar billede zapzie Nybegynder
04. juli 2002 - 17:23 #1
man kunne også vende det hele på hovedet og uddele larver i stedet for point...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
04. juli 2002 - 17:38 #2
Nuki: Ja eller CTRL+Enter som ICQ selv reklamerer med - men som vi har brugt i 2 år ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. juli 2002 - 17:39 #3
Omkring dine forslag, så har jeg følgende :

1. Jo, men regn stærk med at fremtidige features vil tilhøre E pro folket :)
2. Tja eller alt-ENTER (mere logisk) - Det er jo bare en vanesag og jeg har aldrig brugt nogen af dem - Anyway så er gode argumenter jo aldrig af vejen :))

zapzie - Drop de der spam indlæg og hver istedet med til at gøre eksperten til DK´s bedste forum.

/Nikolaj
Avatar billede nuki Nybegynder
04. juli 2002 - 17:41 #4
jaja self er det til pro
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
05. juli 2002 - 05:34 #5
Jeg syntes at vi skulle have et Smølfe-theme. Er det ikke en god idé!?!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. juli 2002 - 12:42 #6
snowflake - Zapzie fik en advarsel for at spamme.

Hvis din indstilling er spam og at det "gider du ikke" jvf http://www.eksperten.dk/spm/232587 m.fl

Så sig endeligt til for så lukker jeg dig med det samme. Jeg har i dag modtaget omkring 10 mails hvor du har kommenteret og kun i ET spørgsmål giver du bare det der ligner hjælp. Hold dig i baggrunden eller lær noget nyt - Drop spam!

/Nikolaj
Avatar billede nuki Nybegynder
05. august 2002 - 12:38 #7
hmmm lukket