Avatar billede mal Nybegynder
02. juli 2002 - 21:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Anmeld ? hvor

Jeg tror ikke at nedestående spørgsmål bør være på eksperten !

http://www.eksperten.dk/spm/231620
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. juli 2002 - 21:22 #1
Anmeld knappen finder du kun, når du er inde i et spørgsmål. Den findes i boxen "funktioner" ude i venstre side.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede wanix Praktikant
02. juli 2002 - 21:22 #2
JO det er vist legalt nok. Det er jo ikke ulovligt, at bruge koder. Men det er kun wannabees der snyder! ; )
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 21:23 #3
hvis det kun er snydekoder er det lovligt nok :0)
Avatar billede mal Nybegynder
02. juli 2002 - 21:24 #4
Jeg troede umiddelbart at det var ... skal vi kalde det et serienummer .... de bedte om !

Undskyld jeg kender ikke spillet
Avatar billede wanix Praktikant
02. juli 2002 - 21:25 #5
Naaj. Han spørger efterkoder til spillet.
Avatar billede stof Nybegynder
02. juli 2002 - 21:25 #6
jeg har oprettet dette spørgsmål og kan intet se ulovligt i det. Koder til spil er da fuldt legalt... Jeg har set mange andre som spørger efter koder til bla. GTA3, Half-life osv.... Men mal - skriv det da i selve spørgsmålet....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. juli 2002 - 21:26 #7
Det jeg tror "mal" tænker på er det sidste link, som henviser til en side, der også bruges af hackere, og andet skidtfolk.

Da der alligevel ikke er den store værdi i spørgsmålet, så lukker jeg det.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. juli 2002 - 21:27 #8
Stof - Det er ikke din fejl, men det sidste link er det typiske hacker link.
Avatar billede mal Nybegynder
02. juli 2002 - 21:43 #9
Hvis du gider må du også gerne fjerne det her !
Avatar billede stof Nybegynder
03. juli 2002 - 01:38 #10
nikolajdu <- skal jeg så oprette det igen eller hvad???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. juli 2002 - 01:45 #11
Stof - Det må du gerne :))