Avatar billede goulduck Nybegynder
02. juli 2002 - 14:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Et par ting...

1. Kan i ikke skrive ud til folk / i e-nyt at man skal tjekke sine kategori indstillinger. Jeg var ikke tilmeldt Styresystemer: server: Windows 2000 ... hvilket jeg tror at der er mange som ikke er.
Jeg ved godt der har været tale om at kategorierne er blevet lavet om, men jeg tror ikke at det er alle som lige har tænkt over kategori abonnering

2. Gør indstillingerne for "Kategori abonnering" lidt mere overskuelige. Det samme gælder nok for Kategori opsætning.
Jeg ved ikke helt hvordan (har ikke tid til at udtænke noget lige nu), men noget med at man ikke ser alting i en lang liste.
Avatar billede zapzie Nybegynder
02. juli 2002 - 14:19 #1
og så i stedet for at give point ud, skal man kunne give fisk ud.. det synes jeg personligt er en knald hamrende god ide ! =)
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. juli 2002 - 14:20 #2
Øhhhh ... fjols?
Avatar billede resten Nybegynder
02. juli 2002 - 14:44 #3
zapzie-> Hygger du dig med at spamme ?
Avatar billede resten Nybegynder
02. juli 2002 - 14:44 #4
goulduck-> jeg må vist lige tjekke min abonering :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. juli 2002 - 18:43 #5
goulduck, jeg har snakket med Admin om det... og han kigger på det (vedr. overskuelighed).

Forsiden tager ikke højde for den nye niveaudeling.
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. juli 2002 - 21:16 #6
Nej, det har jeg også set. Men forsiden er der stadig noget i vejen med .. når man altså har været inde og rette.
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. juli 2002 - 13:00 #7
Closing... :D