Avatar billede eriam Nybegynder
20. juni 2002 - 17:20 Der er 9 kommentarer

golber gif

hvor finder jeg golber gif.
på nettet ??
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
20. juni 2002 - 17:31 #1
Hvad er det (golber gif.)?
Avatar billede sthen Nybegynder
20. juni 2002 - 17:32 #2
golber gif. ??????????
Avatar billede eriam Nybegynder
20. juni 2002 - 17:56 #3
det er animerede billeder der er sat i golber , du ved dem vi har til jul i real life ...vende du dem på hovedet sner det inde i golben
og der de gif. golber er lavet på samme måde her til pc'er , men hvordan ?? aner jeg ikke , men jeg synes de er utrolig smukke og de skal bruge i outlook expess
Avatar billede annikadk Nybegynder
20. juni 2002 - 18:06 #4
ahhh.. sådan "snemand med sne indeni"-dimser??
Avatar billede initializing Nybegynder
20. juni 2002 - 18:14 #5
Annikadk: Ja det er det han mener :)

Sådan en som står på en lille plade og toppen er kugle formet og så kan man vende den på hovedet og så flyver der noget rundt inden i som skal ligne sne.

-Martin
Avatar billede annikadk Nybegynder
20. juni 2002 - 18:17 #6
*læse igen hvad han skrev*
søger lige, da jeg har set nogle stykker "hist og pist" men lover intet  -  tror det er få hvert sted.

måske er der en gruppe på dette nyhedsgruppested: news.annexcafe.com
så hvis du kender til nyhedsgrupper, så prøv at log på den server.
Avatar billede sthen Nybegynder
21. juni 2002 - 00:59 #7
Avatar billede eriam Nybegynder
04. september 2002 - 18:36 #8
desværre er der ikke nogen af disse svar der er rigtig , de er flotte og jeg kan også bruge dem , men det er ikke golber . Jeg har i mellemtiden fundet ud af , at det er sammensætningen af to forskellige filer , jeg tror det er gif og html, men jeg er ikke sikker . Der findes så et program man kan sætte disse to sammen og derved fremstår en golbe .
Avatar billede eriam Nybegynder
17. januar 2003 - 11:39 #9
jeg vil gerne betragte mit pørgsmål ang. golber.gif som afsluttet.