Avatar billede prodoc Nybegynder
13. juni 2002 - 17:38 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ulead MediaStudio - Starwars Introscreen

Hejsa allesammen,
er der ikke nogen der kender et program eller ved hvordan man laver en introscreen som i Starwars i Ulead Mediastudio....
----
Jeg er ved at lave en film hvor der skal være en intro som i Starwars....... er der nogen der ved noget...

/Prodoc
Avatar billede snotklat Nybegynder
14. juni 2002 - 08:51 #1
prøv et 3d program... Hvis du skriver teksten her kan jeg lave det til dig i 3dmax..
Avatar billede snotklat Nybegynder
14. juni 2002 - 09:07 #2
har leget med media studio, men tror ikke det er en mulighed du har der..
Avatar billede snotklat Nybegynder
14. juni 2002 - 12:32 #3
Har allerede en 3dmax fil liggende, hvor jeg har gjort nøjagtigt det du vil have der. Den kan jeg jo også sende dig. Det er bare teksten der skal skrives om...
Avatar billede prodoc Nybegynder
16. juni 2002 - 11:05 #4
Så skal jeg lige have fat i 3d studio MAX..... men I eknder ikke et lille program der kan gøre det..... prøvede med Flash MX men det er også for besværligt...............
Avatar billede snotklat Nybegynder
18. juni 2002 - 14:08 #5
Jeg kan som sagt også bare lave det for dig... skal bare vide hvilken tekst du ønsker samt hvilken opløsning du vil have skidtet ud i...
Avatar billede prodoc Nybegynder
18. juni 2002 - 14:54 #6
ja men det er fordi vi vil lave flere film med det med forskellige tekster,,, så kunne det være fedt hvis jeg selv kunne lave det.... :)
Avatar billede snotklat Nybegynder
19. juni 2002 - 13:03 #7
klart klart  :-D
Avatar billede snotklat Nybegynder
19. juni 2002 - 16:01 #8
Hvis du skriver din mail adresse kan jeg sende scenen til dig. Så skal du bare ændre teksten hver gang du starter en ny film...
Avatar billede prodoc Nybegynder
19. juni 2002 - 23:55 #9
popstar@slyngelstuen.dk
Avatar billede prodoc Nybegynder
19. juni 2002 - 23:56 #10
tak...
Avatar billede prodoc Nybegynder
01. juli 2002 - 13:18 #11
vil du ikke sende den fil.. sagde kun tak fordi du sagde at du ville sende den... :)
Avatar billede snotklat Nybegynder
09. juli 2002 - 03:22 #12
har sent den... håber du kan bruge den, havde lidt problemer med forbindelsen i et par uger, så har først kunnet sende den nu. beklager ventetiden :-)
Avatar billede prodoc Nybegynder
23. juli 2002 - 13:09 #13
snotklat vil du ikke komme med et "Svar" så du kan få dine points...?!
Avatar billede snotklat Nybegynder
26. juli 2002 - 10:46 #14
Jo, hvis du mener du kunne bruge det til noget ;-)