Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
11. juni 2002 - 11:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Filtrering?

Hej Eksperter

Ved forsøg på at downloade mails i Outlook får jeg fejl -199 - fejl under filtrering!

Hvad betyder dette?

Det er rimelig haste-haste, da jeg ikke kan modtage mails, og skal videre med mit arbejde... HJÆLP!
Avatar billede dr.truti Nybegynder
11. juni 2002 - 11:21 #1
En af mine venner havde samme problem... Så han kom over til mig skønt jeg ikke ved meget om Mac andet end de er vildt lækre og jeg godt kunne tænke mig en selv..... Men så sad vi ligt og prøvede at finde fejlen unde held.... Så downloadede han den nyeste Service Pack og vupti så virkede det hele.....

er det forsøg at downloade mails fra hotmail ?

Truti
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
11. juni 2002 - 11:26 #2
Det er ved forsøg på at downloadde mails fra mit mailhotel...
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
11. juni 2002 - 11:28 #3
Hvor får jeg en Service Pack?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. juni 2002 - 11:33 #4
Er det en dansk eller UK/US udgave du har ?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. juni 2002 - 11:34 #5
-og hvilken version af Outlook Express er det du har ?
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
11. juni 2002 - 11:37 #6
Outlook 4.5 DK (0410)
MacOs DK1 - 9.1
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. juni 2002 - 11:39 #7
Hvorfor ikke downloade version 5.0.4 (nyeste)

-den importerer du bare dine mails samt indstillinger til - så kører det igen.

Den findes der endnu ingen "Service-pack" til på nettet ! ! !

Alle srog/versioner her:
http://www.microsoft.com/mac/download/oe/oe504.asp?navindex=s8c

hilsen    http://www.aeblenet.dk
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. juni 2002 - 11:46 #8
Prøv lige (for en sikkerheds skyld) at køre en tur med dit kontrolpanel "Software opdatering".

Hvis den viser dig:
"CarbonLib 1.5"
&
"MRJ runtime for JAVA 2.5.5"

Skulle du ta´ og prøve med den opdatering først - inden du forsøger andre programmer.

Disse er yderst vigtige opdatering til OS 8.5 > 9.2.2
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
12. juni 2002 - 11:11 #9
Tak for hjælpen, nu kører det...
Avatar billede aeblenet Nybegynder
12. juni 2002 - 13:44 #10
takker for point ! ! !