Avatar billede tax Nybegynder
05. juni 2002 - 22:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XPATH i Xindice

Hvorledes kan det lade sig gøre at "joine" søgninger i Xpath.

Jeg har et XML dokument der beskriver et campus. I det campusmiljø er der en række studerende og en række kurser. Kurserne har en række forudsætninger og de studerende har bestået en række kurser. Derfor ønsker jeg at søge efter kurser som en studerende kan tage. Dvs kurser hvor kravene er opfyldt.

Problemet er at jeg ikke helt har overblik over hvorledes jeg tager resultatet fra en søgning og bruger det som klausul i en ny søgning.
Avatar billede medions Nybegynder
05. juni 2002 - 22:27 #1
Her har du en god diskution omkring emnet:
http://sources.redhat.com/ml/xsl-list/2002-01/msg00207.html

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
05. juni 2002 - 22:28 #2
Avatar billede tax Nybegynder
06. juni 2002 - 10:30 #3
Jeg skal bruge noget der er lidt mere konkret.

-Er det iøvrigt muligt at sammenligne større xpath grene. Min ide var at lave grenene ens for studenternes referencer til kurser de har bestået og kursernes forudsætningskrav. For på den måde at kunne sammenligne om kravene er opfyldt?

ller skal man gå frem, på en hel anden måde?
Avatar billede tax Nybegynder
30. oktober 2002 - 16:09 #4
Jeg droppede opgaven.