Avatar billede mwkbh Nybegynder
12. marts 1999 - 00:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

loginbox i HTML

Hej jeg leder efter en loginbox i html

det skal være sådan at man taster koden
ind i felte og trykker på ok

og så flytses man over til ***.HTML

Hvis en hat den kode eller hved hvor jeg kan få fat på den så Skriv lige tilbage..  eller mail mig.

Belhauge@forum.dk
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. marts 1999 - 13:13 #1
du skriver:

<FORM NAME="loginbox" METHOD="GET">
<INPUT TYPE="TEXT" NAME="kode">
<INPUT TYPE="Button" OnClick="window.location.href=(document.forms.loginbox.kode.value + '.html')" VALUE="Log in">
</FORM>
Avatar billede mwkbh Nybegynder
12. marts 1999 - 15:56 #2
Tak det var lige den jeg har ledt efter
Avatar billede cyberbat Nybegynder
07. september 2001 - 13:11 #3
Det her lugter langt væk af snyd..... Mail sendt til admin
Avatar billede senj Nybegynder
07. september 2001 - 13:25 #4
Oprettet:

Accepteret svar fra cyberesben
Point : 15

Det er 13 timer og 13 minutter og 18 sekunder for 5 linier html kode. Jeg ved ikke hvor langsomt du koder, men den tid kan jeg altså godt slå!
Avatar billede hotpop Novice
07. september 2001 - 20:39 #5
cyberbat> måske cyberesben ikke havde set spørgsmålet før der var gået 13 timer, 13 minutter og 18 sekunder??? Tror du der var lige så mange brugere på eksperten dengang som nu??? Hvad i alverden tænker du dog på???