Avatar billede jonnyboy Nybegynder
29. maj 2002 - 01:31 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mister Internetforbindelse

Jeg har en ISDN forbindelse hos TDC men mister forbindelsen efter en time præcis.Jeg har et Eicon Diva T/A ISDN Modem og jeg har opdateret hos TDC til version 2.6 men lige lidt hjalp det .Er der nogen der kan hjælpe
Avatar billede medions Nybegynder
29. maj 2002 - 01:33 #1
Hvis du har dit email program åbent, så se om det ikke er indstillet til at afbryde forbindelsen efter at ha' hentet mails!
-ellers kan det være fordi der ikke har været nogen aktivitet på computeren, så afbryder den automatisk.. -dette kan indstilles under internetinstillinger!

//>Rune
Avatar billede signout Nybegynder
29. maj 2002 - 01:47 #2
Problemet er teledanmarks dial-in bokse. De afbryder efter en time hvis de ikke kan detektere at der har været trafik på linien for at undgå folk det tager på ferie og kommer hjem til en kæmperegning.
Det er muligt at du kan få dem til at slå det fra på netop dit login, men jeg tvivler. Det er kun teledanmark der kan svare på det.
Avatar billede jonnyboy Nybegynder
29. maj 2002 - 01:47 #3
Det sker selvom jeg sidder og bruger computeren hele tiden og den automatiske afbrydelse ER slået fra
Avatar billede medions Nybegynder
29. maj 2002 - 01:49 #4
hmmm.. så må jeg nok sige det er lidt weird! -men jeg er næsten ret sikker på at du har et program kørende af en eller anden art som lukker det ned, eller noget i stil med det som signout har skrevet!

//>Rune
Avatar billede jonnyboy Nybegynder
29. maj 2002 - 01:59 #5
Til signout Jeg vil gerne give dig pointene for dit svar men vil lige høre om der er nogen anden forklaring på problemet
Avatar billede medions Nybegynder
29. maj 2002 - 02:01 #6
Hmm.. hvorfor er det nu oxo lige at det kun er signout der har fortjent pointsne? (se lige mit svar kl. 01:33:20) Jeg har da skrevet meget ala det signout skrev... signout er bare gået mere i detaljer!

//>Rune
Avatar billede jonnyboy Nybegynder
29. maj 2002 - 02:08 #7
Til medions Jeg har set at du var først men jeg må sige at dit svar ikke hjalp mig meget da det du foreslog havde jeg tjekket inden jeg sendte spørgsmålet.Nu blev jeg igen afbrudt selvom jeg sidder og arbejder med pc´en
Avatar billede medions Nybegynder
29. maj 2002 - 02:11 #8
Jeg har da skrevet dette:
ellers kan det være fordi der ikke har været nogen aktivitet på computeren, så afbryder den automatisk..

//>Rune
Avatar billede jonnyboy Nybegynder
29. maj 2002 - 02:16 #9
Til medions Problemet er at den afbryder mens jeg er på nettet og det er uanset om jeg surfer rundt eller bliver på samme side jeg HAR frakroblet automat5isk afbrydelse
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. maj 2002 - 08:22 #10
På selve boxen, hvad står den til der?? (termineringsmodstanden) - prøv at ret den til det modsatte (høj->lav eller omvendt)
Avatar billede signout Nybegynder
29. maj 2002 - 08:35 #11
Jeg er ret overbevist om at det er fordi teledanmarks auto disconenct er gået i spunk. johnnyboy er nemlig ikke den eneste der oplever det med teledanmark dial-in for tiden.
Avatar billede jonnyboy Nybegynder
29. maj 2002 - 16:47 #12
Jeg har kontaktet teledanmark og de siger de har et problem med noget af deres udstyr i øjeblikket men der arbejdes på sagen og det skulle blive rettet så jeg gir pointene til signout idet jeg mener at det var det rigtige han oplyste til mig