Avatar billede wolan Nybegynder
27. maj 2002 - 10:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Afinstallering af Groupwise

Hvordan afinstallerer jeg groupwise på min novell 5.1 server? Jeg kan ikke finde noget om det i dokumentationen.

Skal jeg virkelig slette mapper og filer i træet?

Det strider mod gode administrator-vaner.
Avatar billede fpnovell Nybegynder
27. maj 2002 - 11:32 #1
Hej
Gå fx til:  http://support.novell.com/search/kb_index.jsp

…som er Novells Knowledgebase.

1. Marker Groupware  feltet
2. i Select document sets, vælg TIDs & Manuals
3. i ”Enter a word or phrase…..” skriv fx uninstall

,da fremkommer adskillige interessante dokumenter.

mvh
fpnovell
Avatar billede fpnovell Nybegynder
27. maj 2002 - 11:34 #2
De underlige tegn er åbenbart Ekspertens svar på prikker og anførselstegn !
Spring dem over.
Avatar billede wolan Nybegynder
27. maj 2002 - 11:51 #3
Tak for oplysningen.

Jeg har dog fundet ud af at afinstallere direkte via NDS træet.

Jeg har nu geninstalleret groupwise og er tilbage ved mit oprindelig problem: Som bruger (klient win 98) kan jeg ikke oprette en ny adressebog. Feltet i menuen er simpelthen ikke "highlightet".
Den eneste adressebog der er tilgængelig, er outlook's

ved du noget om det? Skal ADA'en sættes specielt op?
Avatar billede fpnovell Nybegynder
27. maj 2002 - 12:19 #4
Nej, desværre har jeg ingen specifik viden om GroupWise. Men det lyder til at GW installationen foretager den begrænsning, du taler om, hvilket jeg kunne forestille mig der er en fornuftig grund til.
mvh
fpnovell
Avatar billede wolan Nybegynder
27. maj 2002 - 12:34 #5
Tja, men en tidligere sammensætning af Novel 4.11 & Groupwise 5.2 kunne godt snakke sammen. Jeg er på herrens mark.

Men du skal nu ha' point alligevel.

Vh Wolan
Avatar billede fpnovell Nybegynder
27. maj 2002 - 12:57 #6
Tak skal du have. Måske kunne du oprette adressebogen, inden du installerer GW. Jeg håber du får styr på problemet.

mvh
fpnovell
Avatar billede ukdtom Nybegynder
28. maj 2002 - 22:52 #7
Du mangler enten at installere Windows Messiging, elller har valgt den forkerte MAPI-Profil fra "Kontrol Panelet/Posthus"

mvh

UKDTOM