Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2002 - 01:07 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Ignore liste

Det ville være kanont med en ignore liste, så man kunne ignore de bruger man ikke syntes om.
Måske den har været oppe før, men så får i den lige igen :)
Avatar billede tofferman Nybegynder
27. maj 2002 - 01:08 #1
Helt enig. Der er nogen herinde som bare fylder op.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. maj 2002 - 01:08 #2
Det bliver en del af denkommende Eksperten Pro.
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2002 - 01:09 #3
okay lyder da dejligt :)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
27. maj 2002 - 01:11 #4
Jeg vil tilføje dig som den første til min liste, michael-k
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2002 - 01:12 #5
hvad vil det så sige ?  han den person man har på listen bare forsvinder eller ?
Kom til at tænke på at personen så kunne skrive noget som så blev besvaret af folk man ikke har på ignore listen. og måske ville komme til at blive lidt mystisk :)
Eller hvordan virker sådan en ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2002 - 01:12 #6
brideonline  okay lyder fint med mig :)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
27. maj 2002 - 01:13 #7
for du fatter da nul og nix
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2002 - 01:13 #8
Jo, men det koster jo penge at benytte den funktion.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. maj 2002 - 01:14 #9
Jeg tlate med admin om det i sidste uge og umiddelbart blev det til at du kan vælge hvordan du vil ignorere brugerne.

1. Du kan minimere indlæg fra en bruger og masksimere dem hvis du skulle få lyst (ligesom boksene på forsiden)
2. Du kan vælge ikke at få nogen mail fra bestemte brugere.
3. Du kan vælge overhovedet ikke t se bestemte brugeres indlæg.

Altså sådan lidt af hvert funktionalitet.

/Nikolaj
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2002 - 01:15 #10
brideonline  okay :)
schulze  Jo hvad ?  ved godt det kommer til at koste penge
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2002 - 01:16 #11
nikolajdu  okay lyder sku kanont
Avatar billede Noone Nybegynder
27. maj 2002 - 01:22 #12
Men hvis man ikke bruger internet explorer er der kun 2 og 3 der kan bruges... I hvertfald hvis det er opera der er den alternative browser.
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2002 - 01:34 #13
men jeg takker for de dejlige indlæg. Godt at se man stadig kan have en god lille debat på eksperten ;)
Glæder mig til ignore funktionen
Avatar billede lee Nybegynder
27. maj 2002 - 13:11 #14
hmm det er da lidt problematisk hvis man sådan skal kunne ignorerre nogle brugeres indlæg.. jeg mener man kan jo ikke deltage i en debat herinde hvis man kun kan se de indlæg man er enig i... har i tænkt over det... det vil da være pisse iriaterende at en der har ignoreret halvdelen af brugerne i et spm. og så begynder at gentage alt hvad de andre lige har siddet og sagt ???

Eller er det noget i har taget højde for... hvis ja.. så hvordan ?

/Lee
Avatar billede invisibleman Nybegynder
27. maj 2002 - 21:11 #15
Er enig med Lee!

Ligesom på f.eks. IRC, hvis en ignorerer mig og der er en debat om noget, så er det umuligt for den person der ignorerer mig og fatte hvad folk snakker om når de svarer mig...
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2002 - 21:18 #16
invisibleman>Jeg henvender mig til dig.
Hvad er problemet?
Avatar billede Noone Nybegynder
27. maj 2002 - 22:33 #17
Person 1: Hvad er 2+2?
Person 2: Det er 4.
Person 3: Nej det er 5
Person 2: Hvorfor?

Forstil dig så, at du ignorere person 3, så ser det sådan her ud:

Person 1: Hvad er 2+2?
Person 2: Det er 4.
Person 2: Hvorfor?

Lidt klodset ik?
Avatar billede cms Nybegynder
28. maj 2002 - 20:09 #18
Så kræver det at man via systemet skal dirigere hver kommentar til en bestemt person - altså at man trykker på en knap der hedder: "dette er en kommentar til chanoas indlæg" - så det er muligt for alle at se, hvem man henviser til.
Dog lidt for bureaukratisk efter min smag (rigtigt stavet?)
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2002 - 20:14 #19
Hej Christian:)
Avatar billede dmcn Praktikant
28. maj 2002 - 20:16 #20
Lad os nu ikke gøre problemet større end det er. Folk der bruger ignore-funktionen må også være opmærksomme på problemerne i dette, og selv tage de nødvendige forholdsregler.
Avatar billede Noone Nybegynder
28. maj 2002 - 20:18 #21
TJa, det kræver nok en eget stor ændring på den måde eksperten fungere på, måske ikke så meget man vil lægge mærke til (højst en dropdown boks eller et besvar/kommentar link) men der er nok en del kode der skal ændres (Hvis ikke man tænkte over dette allerede da man lavede version 3 of eksperten.)

Men under all omstændigheder skal en ignore funktion nok skabe ligeså mange problemer som den løser. På den anden side, jeg tror seriøst ikke på, at mange vil betale for at bruge eksperten. Personligt svarer jeg på flere spørgsmål end jeg laver, og hvorfor betale for at kunne hjælpe andre? Jeg syndes ikke at der er nok funktioner i EPro til at det er pengene værd.. Andre mener naturligvis noget andet.
Avatar billede lee Nybegynder
28. maj 2002 - 21:52 #22
chanoa>> jeg er også lidt i tvivl om hvor vidt det ville være rimeligt at dem som rent faktisk kun er på E. for at hjælpe, skal til at betale for at hjælpe andre... dog er det en hobby og en hobby koster som regel penge.. meeen hvis det er et beløb om måneden vi snakker om så ved jeg ikk ehelt om jeg kan acceptere den med at det jo er en hobby længere...

Nå men det er jo en hel anden debat vi her kom ind på ..

/Lee
Avatar billede Noone Nybegynder
28. maj 2002 - 21:58 #23
Hehe... Heldigvis er pro jo bare et tilkøbs produkt til den normale gratis udgave, men jeg tror som sagt IKKE de bliver rige på det... De får sikkert heller ikke dækket udgifterne, men alt hjælper jo ;)

Og ja, det kørte vidst ud på et sidespor..