Avatar billede michael-k Nybegynder
26. maj 2002 - 22:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Coordinate display i 3dsmax 3

Ganske simpelt, hvordan aktivere man coordinate display i 3dsmax 3  ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. maj 2002 - 22:22 #1
skal måske lige siges det ikke er type in dialog boksen jeg snakker om. :)
Avatar billede zerohero Nybegynder
26. maj 2002 - 22:45 #2
Hvad mener du med coordinate display?
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. maj 2002 - 23:01 #3
Jeg mener det kordinat system der er i bunden af skærmen, til venstre for animation knapperne.
Jeg ved at det kan lade sig gøre at indtaste værdierne der i i de nyere versioner, da jeg er ved at gennemgå noget matriale der er beregnet til 3dsmax 4, men i denne version her  kan man kun de kordinaterne når man fører pilen igennem et viewport, man kan ikke selv skrive der i ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. maj 2002 - 23:26 #4
er lige ved at tro det ikke kan lade sig gøre. Noget der først er kommet i 4eren  kan det være rigtigt.
Der står ikke noget om det i manualen, og har gået alt igennem uden held
Avatar billede zerohero Nybegynder
26. maj 2002 - 23:47 #5
ok - i 4.2 kan du gøre det!!! Vælg et object og du får lov til at ændre koordinaterne!
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2002 - 00:30 #6
okay kan jeg så bare ikke bruge til noget :)
Men du får point aligevel, når du er så flittig til at svare, og vil jo gerne have hjælp en anden gang ;)
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. maj 2002 - 07:24 #7
tak :))