Avatar billede dsjk Novice
21. maj 2002 - 20:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

åbne spørgsmål

En ide:

Under ens konto, skulle der være et link hvor man kunne se sine åbne spørgsmål, og kun dem, ligesom man kan se "Spørgsmål besvaret af dig" "Spørgsmål oprettet af dig" mv.

Hvis man oprettet en del spm, kan man til tider glemme ens tidligere spm, og hvis de ikke ligger som nogle af de forreste i ens oversigt over oprettede spm, tjaa så kan man muligvis glemme at få dem lukket igen.

dsjk
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2002 - 20:06 #1
ja det kan jeg se: http://www.eksperten.dk/spm/192764 *g*
Avatar billede kapla Nybegynder
21. maj 2002 - 20:10 #2
God ide, men indtil videre kan du bruge metoden på http://www.eksperten.dk/spm/194579 til at sortere dem på. :)
Avatar billede dsjk Novice
21. maj 2002 - 20:10 #3
ja jeg sidder lige og gennem går min spm.

dsjk
Avatar billede ducks Nybegynder
21. maj 2002 - 20:18 #4
Man kan jo se hvor mange point man har ude, og så er det vel ikke så svær at regne ud at hvis den er over 0 mangler man at acceptere et svar?
Avatar billede dsjk Novice
21. maj 2002 - 20:28 #5
nej, men for hurtigt at kunne finde sine spm. kunne funktionen bruges

dsjk
Avatar billede dsjk Novice
24. maj 2002 - 23:52 #6
lukkes