Avatar billede lequet Nybegynder
18. maj 2002 - 14:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Begynder spm

Øhh, har lige installeret Oracle 9i databasen (Tror jeg da nok :) Men nu kan jeg sgu ikke finde ud af at bruge den... Hvordan opretter jeg databaser, tabeller og så videre?

Desuden lader det til at den ikke vil godkende mit kodeord, under installationen skulle jeg skrive en helvedes masse kodeord (20-30 stykker vil jeg tro), men den ville ikke godtage dem jeg skrev, så jeg valgte til sidst at ignorere det, og nu er jeg et par gange blevet spurgt om brugernavn og kodeord, men den vil ikke acceptere mit kodeord... Jeg er temmeligt forvirret her, så lidt hjælp ville være rart :)

Evt. et link til artikler eller lign. om oracle...

På forhånd tak
Avatar billede lequet Nybegynder
18. maj 2002 - 15:33 #1
Hov, skal vist lige nævnes at jeg bruger windows XP... :o)
Avatar billede lequet Nybegynder
18. maj 2002 - 21:28 #2
Så, nu har jeg afinstalleret det igen, aldrig har jeg set så latterligt et system! Jeg udnævner hermed Oracle til verdens mest latterlige database, med verdens bedste ry.

Har mest af alt lyst til at skrive et længere brev til oracle og spørge dem hvornår de har tænkt sig at lave noget fornuftigt og ikke mindst brugbart!!!

Lader dette spm. stå åbent lidt endnu, hvis nogen skulle vide noget om ovennævnte, og kan forklare mig hvorfor oracle har så godt et ry, når det er så elendigt!
Avatar billede lequet Nybegynder
19. maj 2002 - 10:29 #3
Nå, lukker bare her