Avatar billede no2000 Nybegynder
09. maj 2002 - 19:44 Der er 4 kommentarer

problemer med login !!

Hej med Jer !
Jeg har et problem med at logge ind til et forum som jeg har lavet. Mit webhotel understøtter ikke ASP, derfor har jeg valgt at ligge asp koden på en gratis server (www.brinkster.com). Jeg har testet forumet på www.brinkster.com og det virker fint.
Mit problem er bare at når jeg på min side laver et link til www.brinkster.com og hiver siden ind kan man ikke logge på. Man kan godt få lov at oprette en ny bruger. Jeg har frames for oven og forneden samt i siderne på min side.
Hvad kan være problemet ?
Avatar billede teamdev Novice
09. maj 2002 - 19:50 #1
Kan man få en URL til dit forum?
Avatar billede no2000 Nybegynder
09. maj 2002 - 19:51 #2
Avatar billede teamdev Novice
09. maj 2002 - 20:04 #3
Hmmm.

Kan du smide din kildekoden til din login
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. juni 2002 - 23:13 #4
no2000, kan du give mig en forklaring på at brugeren maximus25 benytter Eksperten fra samme computer som dig?

Har du ikke en god forklaring, deaktiveres både no2000 og maximus25, da det er en overtrædelse af Ekspertens regler at have mere end én profil.

NanoQ/coadmin