Avatar billede -samer- Nybegynder
08. maj 2002 - 13:16 Der er 33 kommentarer

GRATIS HJEMMESIDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hvor finder jeg en gratis hjemmeside? Jeg har projekt og har lavet siden i html jeg mangler bare en adresse!!!!!!!!!!!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. maj 2002 - 13:17 #1
Avatar billede Slater Ekspert
08. maj 2002 - 13:18 #2
jaha.dk
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
08. maj 2002 - 13:18 #3
www.friserverplads.dk
jeg bruger det selv, det er så sejt!
min homepage:
www.thim.ninja.dk
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. maj 2002 - 13:18 #4
Og sluk lige din Capslock næste gang du skriver overskrift

MC
Avatar billede Slater Ekspert
08. maj 2002 - 13:18 #5
og forresten... lad være med at råbe i titlen... det bliver du bare upopulær på.
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. maj 2002 - 13:18 #6
Avatar billede Slater Ekspert
08. maj 2002 - 13:23 #7
ikke for noget, men friserverplads lugter af alpeost...
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. maj 2002 - 13:24 #8
er man til alpeost er det jo godt nok så
Avatar billede -samer- Nybegynder
08. maj 2002 - 13:25 #9
der er ingen af siderne der VIRKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jeg beder ikke om andet end en gratis HJEMMESIDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. maj 2002 - 13:28 #10
friserverplads virker fint her
Avatar billede Slater Ekspert
08. maj 2002 - 13:30 #11
-samer->> Er du sikker på at du er online :-)
Avatar billede -samer- Nybegynder
08. maj 2002 - 13:30 #12
JA FOR *****
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
08. maj 2002 - 13:34 #13
På friserverplads.dk skal du oprette en bruger også logge ind på brugeren.
Også skal du lave hjememsiden i frontpage f.eks også uploade den til serveren.
Avatar billede Slater Ekspert
08. maj 2002 - 13:49 #14
ARRRGGHHH! FrontPage... ikke sige det ord når jeg er i nærheden.. *krepere*, *hoste* ARGGHH! *stønne* jeg er død...
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
08. maj 2002 - 14:02 #15
Okay, man kan også bruge en normal html editor til at lave hjemmesiden, men hvis man har travlt så er frontpage det nemmeste.
Men der er mange andre gode alternativer
Avatar billede fangel Nybegynder
08. maj 2002 - 14:35 #16
viperine => respekt til dig... FrontPage (jeg kunne sku' skrive det uden at besvime *lol*) stinker for vildt... det eneste der rykker er DreamWeaver og NotePad...

Dea_PG
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
08. maj 2002 - 16:01 #17
-samer- ->
www.brinkster.com - bruger den selv her:
http://www30.brinkster.com/criteriu/

dea_pg ->
Vildt fedt at sidde og være langhåret koder istedet for at benytte stones webwriter (www.webwriter.dk), Webcoder international (www.tsw.dk), homesite (www.allaire.com) eller lignende 'hjælpere'
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
08. maj 2002 - 16:01 #18
Og så lige et svar!
Avatar billede fangel Nybegynder
08. maj 2002 - 16:06 #19
JEP... det er mest respekt at kode i NotePad...
Avatar billede 123abc123 Nybegynder
08. maj 2002 - 16:32 #20
Det bedste sted er www.internetplads.dk, en liste over alle gratis webhoteller, ude på nettet, du kan søge på alt
Avatar billede thomasledet Nybegynder
09. maj 2002 - 21:48 #21
dea_pg> hvorfor pokker får man respekt for at kode i notepad?

http://www.vim.org
http://www.emacs.org

her er lidt respekt...
Avatar billede fangel Nybegynder
12. maj 2002 - 08:48 #22
thomasledet => det er da respekt at kunne alle koder i hovedet... (sådan næsten da...)
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
13. maj 2002 - 15:56 #23
dea_pg =>

Det er det da, men derfra, og så til at være (undskyld udtrykket) "dum" nok til at sidde og skrive dem alle i et dok, når genvejstaster er opfundet, er der da temmelig langt.
Jeg ved ikke om jeg kan dem alle i hovedet, men for at spare tid benytter jeg mig af genvejstaster i WebCoder og WebWriter, det virker, og det giver samme resultat, bortset fra at jeg bruger en del mindre tid. Og det vil også være en fordel for en evt. kunde (hvis betaling sker på timebasis). Og så sparer jeg på batteriet i mit tastatur (cordless desktop ;o)

Har så også lige et andet spørgsmål:
Notepad... er det så den originale version der fulgte med 95/98/me eller må man bruge den fra XP med Ctrl+S-genvejstasten?

/michael
Avatar billede fangel Nybegynder
13. maj 2002 - 17:09 #24
Tja, jeg bruger nu mest notepad fordi de andre brokker sig over PHP koder... og jeg bruger XP's notepad, da den har en linietæller (og hvad gør Ctrl+S ?)
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
14. maj 2002 - 09:43 #25
dea_pg =>
Gemmer...

I øvrigt er TSW WebPad's PHP-syntax-colouring ganske god!
Avatar billede fangel Nybegynder
14. maj 2002 - 13:26 #26
Tja, men nu er jeg NotePad starter så dejlig hurtigt op... og kræver næsten igen ressurser (har haft over 15 NotePads åbne og jeg brugte kun 15% af min CPU...

men ja, TSW's kan godt noget PHP... jeg har det også installeret, men jeg bruger det aldrig...

og jeg bruger i ikke Crtl+S, man skal op i Filer => Gem...
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
15. maj 2002 - 08:16 #27
Hmm... i min XP (Home Edition) virker Ctrl+s som "Gem"

Og nu bringer du så også noget andet ind i debatten; resourcer. TSW's fylder ca. 2MB, og optager cirka lige så lidt. At Notepad så kun fylder 56KB - jeg vil sgu gerne ofre lidt ekstra processorkraft på de ekstra funktioner jeg får.
Avatar billede fangel Nybegynder
15. maj 2002 - 14:55 #28
jaja, Crtl+S virker, men jeg bruger den ikke... (tja, jeg skal vel ikke klage over 2MB, har 75GB... =)
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
13. august 2002 - 12:48 #29
Hvad med at lukke spgm?
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
13. august 2002 - 16:21 #30
Ja det vil jeg også sige...
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 10:14 #31
LUKKETID?
Avatar billede clausbr Nybegynder
10. september 2003 - 16:01 #32
www.FreeSub.dk der har du et subdomain og 10 MB harddisk understøtter asp cgi htm html java ubegrænset antal besøg
Avatar billede jpcooljp Nybegynder
08. november 2003 - 22:13 #33
gå ind på http://angelfire.lycos.com/ husk også at hvis du syntes at adresse er for lang så så ind på http://cjb.net der kan du få en adresse en side som ikke er lang.