Avatar billede pro Nybegynder
03. maj 2002 - 12:52 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Billed af en viking

Hejsa eksperter!

Jeg står og skal bruge et lille 3D billed af en viking! Jeg har kigget alle steder, men jeg kan sq ikke finde det.

Ved nogen hvor jeg kan finde et sådan billed, eller kan nogen måske lave et til mig?

Hvis nogen beslutter sig for at lave et, gives der selvfølgelig flere point :)

Gromit
Avatar billede mismis Nybegynder
03. maj 2002 - 19:41 #1
hmmm spændende, hvad er det til om man må spørge,
skal det være et still billede eller en animation.
skal det være forvildt med hår og fuldskæg eller kal det være lidt mere cartoon agtig ?

MIS
Avatar billede zerohero Nybegynder
04. maj 2002 - 01:36 #2
Jeg har i sin tid skevet et lille program, hvor man kan styre en viking på dit skrivebord (ligesom i Diablo eller lign). Jeg har renderet ham i et 3D Program og derefter kodet ham... Måske det var noget? Jeg kan sende programmet til dig hvis du har lyst! :-))

ZeroHero
Avatar billede pro Nybegynder
04. maj 2002 - 02:38 #3
Ja, det er bare til sådan et lille sjovt projekt!

ZeroHero du må meget gerne sende programmet til mig på : saroy@mail.dk

//pro
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. maj 2002 - 02:41 #4
http://www.webshots.com/search/search.fcgi?words=vikings&noRedir=1&page=1¨der er en viking nederst, men der er andre hvis du bladrer et par sider frem
Avatar billede zerohero Nybegynder
04. maj 2002 - 10:46 #5
Så er den sendt...

God Fornøjelse

ZeroHero
Avatar billede mismis Nybegynder
06. maj 2002 - 10:00 #6
hvordan går det med dit viking project ?

fandt du noget eller sidder du bare og savler over zeros work  :)

MIS
Avatar billede zerohero Nybegynder
21. maj 2002 - 17:15 #7
Pro>> kunne du bruge det?
Avatar billede pro Nybegynder
01. juni 2002 - 22:55 #9
Takker for svarene....

chokobear.dk -> Jeg kan da ikke bruge logoet fra et MEGET kendt soprts hold! Copyright du ved....

//pro
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. juni 2002 - 16:26 #10
hehe havde jeg sku ikke set sorry.