Avatar billede Kengun Praktikant
19. april 2002 - 20:27 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

NOGET MÅ GØRES!

Tidligere så kunde man fjerne et flueben ved de SPØRGMÅL man ikke lenger ønsket at abonnere på. Dette var svært smart hvis f.eks. et spørgsmål bliver spammet. Slig det er nå så flyder min email over når nogen poster flere spørsmål/kommentarer selv om spørgsmålet allerede er avsluttet.

Tidligere fik man listet op alle spørgsmål man abonneret på og når man fjernet fluebenet ved spørgsmålet så mottaget man ik flere emails på det spørgsmål.

Også i den email jeg mottager fra Eksperten står det, sitat: "Ønsker du ikke længere at abonnere på spørgsmålet kan du vælge det fra via din konto side."

Dette er ikke lenger muligt, og jeg håber nogen vil gøre noget med det.

Jeg har nevnt dette i en andet spørgsmål og ADMIN lovet at dette skulle ordnes, men inget har skjedd.
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
19. april 2002 - 20:30 #1
ja det ville da være lækkert med sådanne en funtion har selv samme prob har ca fået 30 mails om dagen de sidste par dage fra eksperten. er ved at være belastende når man samtidig har viderstilling til mobilos på så svømmer den også over hele tiden og bibber MEGET
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. april 2002 - 20:31 #2
det er endnu mere pain at man ikke får mail fra de spørgsmål hvor man deltager..  eller rettere: at man nogle gange for mails og andre gange slet ikke :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
19. april 2002 - 20:33 #3
Nåh, det har ALDRIG hendt for mig at jeg IK har mottage email i et spørgsmål hvor jeg deltager. Men av og til så mister jeg interessen for et spørgsmål og da bliver jeg pisse lei av alle de emails der kommer til spørgsmålet.
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
19. april 2002 - 20:35 #4
heller ikke mig
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. april 2002 - 20:36 #5
Det skete lige igen for mig, og det sker også for en masse andre :)
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 20:37 #6
ind under Emailrobot for din bruger...

sæt hak i

Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.
Avatar billede Kengun Praktikant
19. april 2002 - 20:38 #7
Nåh, det er da det samme. Det jeg ønsker er hva der står i den email jeg mottager fra Eksperten at man kan vælge det fra når man ik længere ønsker at mottage email.
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. april 2002 - 20:38 #8
Jeg får altid mails når der bliver oprettet spørgsmål i de kategorier hvor jeg abonnerer eller hvis mit svar bliver afvist eller accepteret. Det virker også altid i de spørgsmål som jeg selv har stillet. Problemet er kun i de spørgsmål hvor jeg deltager :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
19. april 2002 - 20:40 #9
Hojben> Jeg vil ha 1 - EN - email når jeg ik lengere ønsker at abonnere på spørgsmålet. Slik var det tidligere her på Eksperten og jeg håber at denne muligheden kommer tilbage.

mvh www.kengun.com
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 20:40 #10
næste gang du får en mail fra et spørgsmål som du ikke gider mere, så lad være med at gå ind på spørgsmålet...

så modtager du ikke flere mails fra det.
Avatar billede Kengun Praktikant
19. april 2002 - 20:40 #11
ooops> Jeg vil IKKE ha 1 - EN...... :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
19. april 2002 - 20:41 #12
Hojben> Nåh det fungerer da ik. Min PC er smart, men så smart er den ik. Og slik er ik systemet lavet heller :-)
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 20:43 #13
well fungerer fint her.. Jeg har den med hakket og hvis jeg undladerat gå ind på et spørgsmål igen får jeg ikke flere mails selv om der bliver stillet 102843 kommentarer :)
Avatar billede Kengun Praktikant
19. april 2002 - 20:46 #14
Det fungerer ihvertfall ik her. Jeg deltok bl.a. i http://exp.dk/spm/200401
Dette spørgsmålet er avsluttet for lenge siden. Selv om jeg ik går til den side lenger så mottager jeg fremdeles emails når nye svar/komment legges ind.
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 20:48 #15
jamen har du hak i emailrobotten ??
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. april 2002 - 20:49 #16
hojben> Det som du vil ordne hos Kengun funger heller ikke hos mig :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
19. april 2002 - 20:50 #17
Jo jeg har hak i emailrobotten men jeg får ligevel emails. Jeg vil ik have en eneste en email :-)
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 20:51 #18
hmm så fatter jeg det sq ik.. det må være noget med grænserne ;) har du afleveret passet til admin? *G*
Avatar billede Kengun Praktikant
19. april 2002 - 21:01 #19
*LOL*
Avatar billede kapla Nybegynder
20. april 2002 - 15:08 #20
Fjern hakket fra "E-Mail" og tryk på udfør ? :)
Avatar billede Kengun Praktikant
20. april 2002 - 15:55 #21
Fungerer ik :-(
Avatar billede Kengun Praktikant
24. april 2002 - 12:23 #22
......lurer på om ADMIN har sett denne tråd.