Avatar billede udklym Nybegynder
11. april 2002 - 13:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Zywall 10

Jeg har lige kørt en Zywall 10, som jeg gerne skulle have til at køre med VPN opkobling udefra.
Har windows 2000 advance server installeret med DHCP server 192.168.1.1 i firmaet og skal kunne logge på hjemme fra. Hvad gør jeg.
Avatar billede kdn Nybegynder
11. april 2002 - 13:50 #1
Er lige med på en lytter...
Avatar billede nielsvp Nybegynder
19. april 2002 - 01:39 #2
Hejsa,

Det kan jeg da godt hjælpe dig med.

Har du haft fat i zyxel, det er jo sådan at der faktisk findes noget dokumentation på den måde 2000 serveren skal sættes op for at de kan snakke sammen vha VPN IPSec.

Hvis du har en mail adresse så kan jeg maile dokumentet til dig.
Avatar billede udklym Nybegynder
19. april 2002 - 09:12 #3
Det lyder smukt, jeg ville blive meget glad hvis du kunne sende mig dokumentationen for ovenstående. keld.lyngsoe@mail.dk

På forhånd tak.

M.v.h
Keld Lyngsø
Avatar billede kdn Nybegynder
19. april 2002 - 11:35 #4
Må vi andre ikke kigge med...? ;-)
Avatar billede nielsvp Nybegynder
19. april 2002 - 11:36 #5
jo, men det er noget dokumentation med diagrammer osv som ikke kan pastes her, men har du en mail kan jeg da sende det til dig, eller så vidt jeg husker fandt jeg det vist på secdatacom's ftp
Avatar billede kdn Nybegynder
19. april 2002 - 11:40 #6
Du må meget gerne sende den på:
kdn@image.dk
På forhånd tak
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
26. oktober 2002 - 23:54 #7
du må også gerne sende det til mig på
clausmey@hotmail.com
Avatar billede blaesbjerg Nybegynder
02. juni 2003 - 16:08 #8
Hvis det ikke er for sent, vil jeg heller ikke have noget i mod en kopi.
mvh. jeppe@blaesbjerg.dk