Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
10. april 2002 - 11:26 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Kæmpe problem med office xp

Hej jeg har anskaffet mig Office xp, men efter noget tid kan jeg pludselig ikke skrive mere, eller åbne nye dokumenter, hvad er problemet?
HVis jeg prøver at skrive noget skriver den:
Denne funktion er ikke mulig, fordi det er låst! eller sådan noget, jeg har brug for hjælp!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. april 2002 - 11:28 #1
Og du har husket at registrere den, enten via internet eller pr. telefon?
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
10. april 2002 - 11:28 #2
KAn det være problemet hvis det ikke er gjort?
10. april 2002 - 11:29 #3
Hvis du ikke har registreret versionen, så holder den op med at virker, når den har været brugt et antal gange. Vist nok 50.
Avatar billede cwd Nybegynder
10. april 2002 - 11:33 #4
Du skal både registerer og aktivere den så vidt jeg husker...
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. april 2002 - 11:38 #5
Men hvis den ikke er registreret, så spørger den ved opstart, om du vil fortsætte, det er rigtigt at det kan man kun gøre 50 gange.

Men tror jeg slet ikke at du kan åbne programmet hvis du har "opbrugt" de 50 gange. Så det er nok ikke det!
Avatar billede cwd Nybegynder
10. april 2002 - 11:39 #6
jo man kan godt....
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
10. april 2002 - 19:46 #7
Jeg har aktiveret den nu, og det virker!
Avatar billede chandler26 Nybegynder
13. november 2003 - 20:40 #8
cwd<--Hvordan gør man det?