Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 18:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pixel Shader 1.1 ->?

Hey

Jeg ville prøve programmet CodeCreatures, som er et benchmark program, og det er linket til på www.tweak.dk .

Men hvis jeg kører en benchmark siger den: "Can't run benchmark: Missing DirectX 8 hardware (->pixel shader 1.1 or higher) !"

Ehh... jeg har Win2k og DX 8.1. Derudover et GeForce2 GTS og andre specs. kan ses i min profil.

Er dette noget jeg kan installere ved siden af, eller hvad skal jeg gøre?

Den siger godt nok, at 512 RAM - 1GB er anbefalet før man kører testen (er dette ikke _lidt_ vildt endnu)? Jeg har 256 DDR Kingston PC2100!
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
06. april 2002 - 19:04 #1
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=games_codecult

Testen er beregnet til Geforce 4 Ti, så det er nok derfor der også er så store krav til computerens hukommelse.

Jeg kan ikke lige nogen steder hvor man kan hente det der Pixer shader.
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 19:05 #2
Så er det jo nok derfor, men vil nu alligevel godt teste det med mit kort -hvis dette kan lade sig gøre. Nogen der ved hvor dette Pixel Shader kan hentes?
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 19:26 #3
Jeg har sovet i timen - i readme.txt står der, at man skal have Radeon 8500/GeForce4 eller lignende kort... ellers virker det ikke! :) men tak anyway fishy :P
Avatar billede soreno Praktikant
06. april 2002 - 19:57 #4
du kan ikke hente en pixel shader, det er en del af hardwaren på grafikkortet.
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 21:40 #5
Jeps, fandt jeg ud af! :)