Avatar billede stormester Nybegynder
02. april 2002 - 12:07 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Anbefal en TFT til mac

Jeg har overvejet at købe en TFT skærm til min QuickSilver.

Nogle der har nogle erfaringer?
Hvad/hvilken kan du anbefale? (ikke Apples's de er for dyre)
Hvad med drivers?
Giv et par links

(design er naturligvis også vigtigt, så ingen grimme grå kasser, og ikke noget med
monster basbooster PC skod højttalere indbygget!) ;)
Avatar billede Jman Praktikant
02. april 2002 - 13:09 #1
Eizo -
Dem benytter vi på mit arbejde!

http://www.eizo.com
Avatar billede sup3rior Nybegynder
03. april 2002 - 23:28 #2
Hvorfor ikke Apples....?
De styrer da for vildt, og koster sq da ikke så forfærdeligt meget mere end andres tft-skærme...ca 6000 for deres 15" TFT ?
De allerbilligste på markedet ligger jo på cirka 4000, og er jo netop grimme grå kasser!
http://www.apple.com/uk/displays/asd15/

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/9167/wo/ZQx7p0WuCUQhDBESb1/1.3.0.3.30.10.0.13.0
Avatar billede egonspock Seniormester
04. april 2002 - 21:08 #3
JEg har netop måttet skille min Chef af med en Compaq, da den var for dårlig at se på i længden for ham. Sørg mao. for at købe en ordentlig, da det ikke er alle der har den luksus, blot at kunne give den videre til en der i forvejen mangler en ekstra - og ringere - skærm.
Avatar billede stormester Nybegynder
08. april 2002 - 09:22 #4
-I har sgu ret, prisen på en god/pæn "ikke" apple TFTskærm ligner apples. Så jeg venter nok lidt og lader min gamle skærm leve lidt endnu.