Avatar billede mcbyte Nybegynder
26. marts 2002 - 23:15 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Code'er / GFX'er søges

Hey...

jeg har efter en del tænken gået igang med et større website.

Jeg vil ikke på stående fod afsløre projektets indhold 100%, men jeg kan dog sige at det har en del med hardware at gøre.

Jeg havde først overvejet at lave hele sitet selv, men hvis det skal være færdigt inden for en nogenlunde rimelig tid skal jeg bruge noget hjælp.

Det jeg søger er en eller to udviklere og designere. Der vil blive kodet i ASP og til database bruger vi MySQL, så erfaring i begge disse ting er essentielle.
For så vidt det det angår designeren så er erfaring med photoshop ønsket, dog kan andre programmer bruges bare du kan lave noget godt.

Databasestrukturen er godt og vel færdig, men vi kan jo altid lige snakke sammen om den.

Men hvis du er intereseret så msg mig på ICQ (85441285) eller mail mig på McByte@lanparty.dk...
Avatar billede dna Nybegynder
26. marts 2002 - 23:28 #1
Hvad med at skrive noget om løn/timer ?

dna
Avatar billede mcbyte Nybegynder
26. marts 2002 - 23:30 #2
Heh, det skal lige siges at det IKKE er et betalt job... det er et frivilligt projekt som forhåbentlig kan blive godt....
Avatar billede michael-rene Nybegynder
26. marts 2002 - 23:32 #3
ja forhådeligt for dig så du kan tjene lidt ;)
Er med hvis der kommer $ på tale, det er jo ikke en gavebod du er havnet på
Avatar billede mcbyte Nybegynder
26. marts 2002 - 23:34 #4
det er ikke et spørgsmål om der var nogle der ville have nogle penge... det var en opfordring til at starte noget sammen... som muligvis kunne blive godt...
Avatar billede dna Nybegynder
26. marts 2002 - 23:35 #5
enig med michael-rene! Det er jo ikke et sted hvor man bare bestiller en hjemmeside, og så er den klar dagen efter ??

dna
Avatar billede mcbyte Nybegynder
26. marts 2002 - 23:36 #6
I har tilsyneladende ikke fattet hvad jeg skriver....
Avatar billede michael-rene Nybegynder
26. marts 2002 - 23:45 #7
jo har fattet det. Måske du skulle havde skrevet det i spørgsmålet, så var du fri for lamer som os :)
Avatar billede mcbyte Nybegynder
26. marts 2002 - 23:52 #8
tja, jeg har vel ikke udtrykt mig klart nok...
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. marts 2002 - 12:17 #9
Der burde være en kategori som hed "free freelance" :-)
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. april 2002 - 11:27 #10
A> Du gir ikke penge B> Du vil ikke fortælle hvad der skal laves C> Du vil have lavet lortet i asp

Go arbejdslyst!
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. april 2002 - 22:49 #11
Overvej det her: "
A> Jeg ejer 33% af projektet
B> Jeg koder systemet i det sprog jeg har lyst til
C> Og jeg skaffer en gfx'er som får endnu 33% af projektet
D> Du ejer de sidste 33%
"

Din eneste chancen når du arbejder under så ringe vilkår som du nu engang gør!
Avatar billede mcbyte Nybegynder
14. april 2002 - 23:18 #12
A) Det skal kodes i ASP da det er hvad jeg udvikler i!
B) Ejerfordelingen bliver selvfølgelig delt ligeligt!
C) Du har tydeligvis ikke forstået hvad det går ud på!

Hav en fortsat god aften!
Avatar billede cybermike Nybegynder
28. april 2002 - 21:29 #13
Nå så fik vi jo slået dit niveau fast ;o)