Avatar billede milas Nybegynder
19. marts 2002 - 17:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Logo i 3D Studio Max + Wallpapers

Hey...!

Jeg skal lave et fedt logo i 3D Studio Max - nogen der har nogle federe ideer eller kender nogle sider med logo/banner tutorials? Der skal stå "The Reincarnation oF Monks" på banneret!

Jeg vil også gerne lave nogle wallpapers i 3D Studio Max - nogen der har nogle gode ideer eller kender nogle sider, der har tutorials til wallpapers i 3ds max?

På forhånd tak !
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. marts 2002 - 17:27 #1
Avatar billede milas Nybegynder
19. marts 2002 - 17:28 #2
Der bliver givet 75 point til den som hjælper mig med at lave et...! Eller lave noget jeg kan arbejde videre fra...!
Der bliver givet 30 til gode ideer og sider!
Avatar billede nonick Nybegynder
19. marts 2002 - 17:29 #3
Avatar billede nonick Nybegynder
19. marts 2002 - 17:29 #4
svar
Avatar billede milas Nybegynder
19. marts 2002 - 17:30 #5
Kender godt den side...! Men har ikke fundet noget hjælp på den tidligere...! Har du et mere specielt link til det sted, hvor der står noget af det jeg spørger om...?
Avatar billede milas Nybegynder
19. marts 2002 - 17:30 #6
I skal sq være noget mere præcise...!!!
Avatar billede zerohero Nybegynder
19. marts 2002 - 17:49 #7
milas>> Dit indslag er jo heller ikke just præcist! WallPaper og Logo kan jo være, hvad som helst. Det vil nok hjælpe lidt, hvis du kunne give os et tema at gå ud fra.
Avatar billede milas Nybegynder
19. marts 2002 - 23:21 #8
Jeg skal bare bruge nogle links til sider, med tutorials til at lave banner/logo og wallpapers. Ikke sider som www.3dcafe.com, men præcise sider som www.3dcafe.com/tutorial/wallpapers.php etc.

Til jer som gerne vil hjælpe med mit banner/logo - Så skal det være på en organge baggrund og passer til farver som sort, orange og grå !
Avatar billede zerohero Nybegynder
20. marts 2002 - 00:51 #9
milas>> linket virker ikke :((

Men en wallpaper kan jo indeholde alt hvad hjertet begære - det samme med dit Logo!!! Du kan jo bruge måneder på at lave et overfedt billede (eller for den sags skyld et logo), af et eller andet motiv, i et 3D Program - det er jo det samme!!!

Det jeg ville gøre var at surfe ind på 3DCafe igen, og lære nogle af de tutorials der findes omkring 3D Studio Max og dermed lære 3D Studio Max rigtigt at kende og dernæst lade fantasien løbe afsted og lave dine WallPapers og Logoer...

Måske misforstår jeg dig!! :{
Avatar billede milas Nybegynder
20. marts 2002 - 12:59 #10
Well zero, du har jo ret...! Det kunne bare være der var nogen der kendet nogle tutorials, som handlede om at lave wallpapers og logos...!
Men jeg laver sq bare et eller andet...!
Avatar billede milas Nybegynder
20. marts 2002 - 12:59 #11
baah!