Avatar billede juks Novice
18. marts 2002 - 15:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

login boks

Hej ,

Jeg ville bare høre om der var nogen der kan forklarer mig hvordan man laver en formular, hvor når man trykker ENTER skal gå til en bestemt knap "login", eller er der nogen der har en god login form jeg kan "låne" da den jeg har lavet ikke virker helt efter hensigten...
min email er jonashansen@hotmail.com
Avatar billede spx Nybegynder
18. marts 2002 - 15:48 #1
<input type="submit" value=login class=button> burde virke..!
Avatar billede juks Novice
04. april 2002 - 14:48 #2
hmmmm
kan du uddybe tror ikke helt jeg kan følge dig ;-)
06. april 2002 - 22:22 #3
spx-> Du er altså i Access-kategorien, så lad være at forvirre med din HTML-syntaks.

Juks-> Hvad mener du præcist med at: "når man trykker ENTER skal gå til en bestemt knap 'login'"?

Betyder det at du, når du står på en given formular kan trykke ENTER hvorefter en knap på formularen bliver aktiveret og derved åbner et login-billede?

Kan du forklare arbejdsgangen mere præcist?

En kommandoknap har en egenskab, som hedder "Standard". Hvis denne egenskab sættes til Sand, så vil den altid blive aktiveret, hvis brugeren trykker ENTER.
Avatar billede spx Nybegynder
07. april 2002 - 11:42 #4
thomasjepsen > luk røven..! du har selv lige givet et html råd, så jeg synes ikke du er så meget "bedre" end mig og desuden så har spørgsmålet intet med access at gøre, så slap lige af en anden gang!
07. april 2002 - 11:49 #5
Har spørgsmålet intet med Access at gøre??? Det var lige godt satans!
Dette er Kategorien "Access" og jeg har aldrig svaret på noget HTML, da jeg intet aner om HTML. Desuden kender jeg Jusk (som stillede spørgsmålet) og ved at han arbejder i Access.

Mit svar, som han ha accepteret var udelukkende en Access-løsning (jeg skal ikke kunne sige om det også virker andre steder)

Men der er ingen grund til at blive sur. Jeg skrev det bare fordi det alt for ofte sker at folk svare med HTML eller ASP-løsninger, som er totalt irrelevante, når kategorien hedder "ACCESS". Det er i orden, at man sidder og surfer rundt i kategorierne, men man skal bare lige holde styr på det, så man ikke forvirre.
Juks blev tydeligvis forvirret, i det han i dette spørgsmål (http://www.eksperten.dk/spm/193587?Esession=40c8cd581fddce73b36480539cc865a6) spørger om der er nogen, der aner hvad du snakker om.

/Thomas
07. april 2002 - 11:54 #6
Jusk = Juks (Sorry Jonas ;)
Avatar billede juks Novice
07. april 2002 - 15:28 #7
tak for hjælpen thomas jeg lånte dit billede på formen , men jeg rettede min egen knap til standart =yes og det fik det til at virker , så satte jeg bare forkus på dem der var null så den ikke prøvede at logge ind hvergang man trykker enter,
mvh
Jonas