Avatar billede cocakaj Nybegynder
13. marts 2002 - 17:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Login refresh

Hej eksperter.

Jeg har et større irreterende problem. Det som driller er at jeg har heletiden i toppen af min side en login form. Men så hvis du nu står på noget andet end forsiden og logger dig ind, så skal den ikke redirecte til fx. forsiden. Den skal bare blive på samme side.

Og dette problem gælder også for logoff.

Jeg prøvede at bruge:
<% if request("Mode") = "logoff" then
    session.Abandon %>
  <META http-equiv="refresh" content="0;>
    <% end if %>

Men den der laver den et refresh 2 gange, så det er lidt for tydeligt!

Hjæælp plz!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
13. marts 2002 - 18:08 #1
<%
if request("Mode") = "logoff" then
session.Abandon
Response.Redirect(Request.ServerVariables("SCRIPT_NAME"))
end if %>
Avatar billede cocakaj Nybegynder
13. marts 2002 - 18:17 #2
Er der mulighed for at refreshe tilbage, da noget af mit script også ligger i en anden fil?
Avatar billede cocakaj Nybegynder
13. marts 2002 - 18:19 #3
Altså jeg har det aførende af mit login script i en fil kaldet login.asp

Og det har jeg gjort pga. login-formen også findes på nogle sider i under mapper, også skal jeg lave database adressen om.

Eller der er noget smart man kan gøre som, måske "VIRTUAL"?
Avatar billede cocakaj Nybegynder
13. marts 2002 - 18:19 #4
Jeg kan godt tage flere point i puljen...