Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2000 - 15:13 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

PC Bank

Er det lykkedes for nogen at instalerre Pc Bank (Unibank) under w2k??
I så tilfælde hvordan???

Problemet er at der ifølge installationen mangler en NT service pack 3 men det kan vel ikke installeres under w2k??

ZAP

Avatar billede victor44 Nybegynder
02. juni 2000 - 17:55 #1
Hvad siger Unibank til det. Måske har de en nyere version.

Avatar billede nielslbeck Nybegynder
02. juni 2000 - 23:24 #2
Det kan endnu ikke lade sig gøre at installere PC Bank under W2k. Jeg har så gjort det på den måde, at jeg på en gammel harddisk med Win98 har installeret PC Bank, og derefter kopieret filerne over på min W2k harddisk. Det virker helt fint...
Avatar billede nilleman Nybegynder
03. juni 2000 - 01:01 #3
Jeg har a ikke haft problemer med at installere pc bank på min w2k installation. Jeg lagde den bare ind og så kørte det max...
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
03. juni 2000 - 11:47 #4
nilleman>> Mystisk, min fortæller også at Service Pack 3 skal være installeret. Hvilken version har du på CD-ROMen? Jeg har version 3.0 på CD-ROM og version 3.5 installeret (opdatering over i-net). Det kan være, at version 3.5 kan installeres i W2k, hvis man har den på CD-ROM?
Avatar billede kimb Nybegynder
03. juni 2000 - 12:55 #5
Ring til Unibank og få CD-Rom version 3.5, så er der ingen problemer. Det kører fint hos mig
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2000 - 15:04 #6
nielsbeck>> Er det bare at flytte unibank-programapperne over eller skal der nogle system filer med??

Avatar billede nielslbeck Nybegynder
04. juni 2000 - 15:12 #7
Så vidt jeg husker, er det blot "PC Bank" biblioteket og "UniSecur" biblioteket. Det er dog ret lang tid siden jeg gjorde det, så jeg er ikke helt sikker. Du kan jo starte med at flytte de to biblioteker og se om det virker. Hvis det ikke virker, fortæller programmet sikkert hvilke filer det mangler. Så kan du jo bare kopiere dem over også. Nu hvor kimb fortæller, at version 3.5 kan installeres uden problemer i Windows 2000, ville det dog nok være lettest, blot at ringe efter den CD-ROM. Hvis du alligevel ønsker at kopiere filerne over, og får problemer, skriver du selvfølgelig blot igen...
Avatar billede nilleman Nybegynder
04. juni 2000 - 21:51 #8
min version af pcbank er 3.5