Avatar billede tejs Nybegynder
30. maj 2000 - 10:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

PDF-søgemaskine i html

Findes der et Active X control eller noget andet som gør at man kan lave en søgemaskine på en html-side. Alle mine filer - både html og pdf skal ligge på en CD-rom, så geniale funktioner som Atomz kan desværre ikke bruges. Jeg ved at en sådan funtion er lavet til Director/Lingo, men det skal være html

Tejs

Avatar billede tejs Nybegynder
30. maj 2000 - 10:16 #1
Husk at det skal være en søgemakine der kan søge i pdf-filer  - sorry!
Avatar billede jens_elling Nybegynder
30. maj 2000 - 10:56 #2
Skal der søges i indholdet af PDF filer???

Hvis ja skal de først læses ind i et index, her kan index manager fra FotoWare bruges..

/Jens
Avatar billede tejs Nybegynder
30. maj 2000 - 11:39 #3
Det lyder spændende - kan det køre på en cd?
Avatar billede tejs Nybegynder
30. maj 2000 - 11:41 #4
Er FotoWare index manager ikke mest til billeder? hvad med PDF? og hvordan gør man?
Avatar billede jens_elling Nybegynder
30. maj 2000 - 13:06 #5
FotoWare kan indexere pdf filer så man får mulighed for fritekstsøgning, jeg ved ikke om adobe har lavet noget tilsvarende!!

man burde kunne tilrette den så den kan køre på en cd, er det en cd der skal sælges????
Avatar billede tejs Nybegynder
30. maj 2000 - 14:51 #6
Nej, men det skal bruges kommercielt
Avatar billede jens_elling Nybegynder
30. maj 2000 - 15:05 #7
Problemet med FotoWare er at der er en rimelig høj licens pris :( , jeg ved ikke om de har planer om frigivelse af en skrabet version men vi må vel bare håbe.

Der skulle ikke være nogle problemer med at køre den fra en cd, der vil først komme problemer hvis der skulle tilføjes nogle nye dokumenter, da den her skal ned og skrive på disken (indexet bliver opdateret).

/Jens
Avatar billede soren1004 Nybegynder
30. maj 2000 - 17:44 #8
Hvis du har brugt Distiller 4.0 til at lave PDF'erne, så har du sikkert også Adobe Catalog...

Den kan oprette indexfiler over mange PDF-filer. Et overset lille program der følger med Acrobat 4.0 (og 3.0). Den kan vist nok ikke lave søgning i HTML-filer.
Avatar billede tejs Nybegynder
26. juni 2000 - 08:03 #9
Jeg ved godt at der findes programmer som kan indexere PDF-filer, men det er en søgemaskine der kan bruge denne index-fil, som jeg er interesseret i. Findes en sådan søgemaskine - den behøver ikke at være gratis...

Tejs
Avatar billede jens_elling Nybegynder
26. juni 2000 - 14:14 #10
Se mit svar fra tidligere, delen fra fotoware du skal bruge hedder index manager 4.

/Jens
Avatar billede tejs Nybegynder
17. juli 2000 - 09:49 #11
Fotoware kan ikke bruges i den pågældende situatuion...

Tejs