Avatar billede mcbyte Nybegynder
04. marts 2002 - 17:45 Der er 2 kommentarer

IIS 5: For mange connections

Hey..
har et lille problem med min IIS.
Jeg har lavet mig et fotoalbum som i sig selv virker fint, problemet er bare at når jeg browser det så misser den filer. Dvs. at mange af billederne ikke bliver vist, men kan dog "fremkaldes" hvis man højre-klikker og tar "Show Picture".
Jeg skulle mene det har noget at gøre med at der er for mange brugere på på samme tid (det siger den engang imellem ved sideskift), men kan det passe at hvert enkelt billede optager en session?

På et tidspukt virkede det helt fint men så pludselig kom det pis. Så formaterede jeg (ikke derfor) og det virkede fint igen i et stykke tid. Men nu er den begyndt på det samme igen..
Hvad er der galt? Og hvorn fixer jeg deT?

Jeg kører btw winXP Pro...
Avatar billede mcbyte Nybegynder
05. marts 2002 - 14:52 #1
Argh... ingen forslag overhovedet?
Avatar billede mcbyte Nybegynder
05. marts 2002 - 15:29 #2
Jeg har fundet frem til at det er denne fejl jeg får:
403: Request forbidden

Plz hlp!