Avatar billede tane Nybegynder
25. februar 2002 - 17:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forte...

Er Forte okay til Database applikationer... eller skal man finde noget andet... er det for svært at lave det uden et genererings værktøj?? altså applikationen.. og hjælpen på nettet, hvordan ligger det til.. Forte er jo gratis, så det må være meget brugt ikke??
Avatar billede birkis Nybegynder
25. februar 2002 - 18:48 #1
se om du kan "få fat på" disky -
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=disky

Jeg mener han har rimelig bra styr på Forte...  :)
Avatar billede disky Nybegynder
25. februar 2002 - 21:17 #2
Jo lidt kender jeg da til Forte, har ikke brugt andet i 2 år nu :)

Til alt fra embeddet udvikling til store webapplikationer.

Forte har ikke direkte noget til database applikationer, men den kan godt browse en database (fed feature)

Hvis du skal have en klasse til at snakke med en database siger du bare til, eller søger her på sitet, jeg har postet min handler klasse mange gange.

Ellers bare spørg.
Avatar billede tane Nybegynder
26. februar 2002 - 12:53 #3
Du må gerne sende den til carstendam@pc.dk og hvis du har nogle andre gode applikations eksempler, så jeg lige kan få lidt inspiration... hvis du havde noget Swing eller sådan noget
Avatar billede snowflake7 Nybegynder
26. februar 2002 - 21:01 #4
Er hvordan får man Forte til at køre servlets?
Avatar billede damski Nybegynder
28. februar 2002 - 14:12 #5
Til at køre dem eller lave dem... men i enterprise udgaven er der vist apache tomcat med... sikkert også med i CE udgaven.. men lige hvordan man sætter det op ????
Avatar billede disky Nybegynder
18. marts 2002 - 22:08 #6
glem ALT om tomcat, du finder ikke en dårligere servlet engine.

Hent Resin fra www.caucho.com den er hurtigere, mere stabil, MEGET lettere at configurere