Avatar billede swordcat Nybegynder
25. februar 2002 - 12:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike - Minimums krav

Tror du at jeg kan spille CS med min gamle PC:

500 MHz
64 MBram
Grafikkortet er onboard.....(tror at det er SIS)

Er der nogen som har en dårligere maskine og som godt kan kører spillet adligevel?

Swordcat

Avatar billede bundgaard Nybegynder
25. februar 2002 - 12:27 #1
du kan fint spille med den PC :)

jeg har kørt det på en 433 mhz med 64 mb ram og et TNT kort..kørte hele 40 fps i opengl ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. februar 2002 - 12:34 #2
hehe - jeg har kørt CS på en 333 K6-2'er med et Voodoo2kort :0))
så din maskine kan fint køre det!
Avatar billede moebius Nybegynder
25. februar 2002 - 13:12 #3
Du skal bare lige være opmærksom på at dit gfxkort ikke er så godt! Det er ikke sikkert at det kan kører OpenGL!
Og CS i software er ikke godt!
Avatar billede swordcat Nybegynder
25. februar 2002 - 15:32 #4
bundgaard/metal_hansen-> I skal tænke på at mit grafikkort er helt død. Altså den kan overhovede ikke noget som helst. (Mit grafikkort er integreret og ikke seperate.....ligesom jeres)

Tror I stadige at jeg kan køre det!!!
Avatar billede anjensen1 Novice
25. februar 2002 - 16:15 #5
Anbefalet min. krav:
win 95/98
pentium 200
32 mb ram
2x cd rom
400 mb hd
svga 16 bit !!!
itte mer´du
det kører glimrende uden gl support dvs et oxå et gammel pci kort ka' gøre det
Avatar billede swordcat Nybegynder
25. februar 2002 - 16:17 #6
Og det er du sikker på?

For hvis det er rigtig det du siger.....så lyder det fantastisk
Avatar billede anjensen1 Novice
26. februar 2002 - 12:13 #7
:) skrevet af fra kassens flap
go fornøj'se
Avatar billede psychodad Nybegynder
12. marts 2002 - 04:38 #8
jeg ville ikke køre cs på mindre en 500 mhz med gf2 mx + 128 ram...men hva