Avatar billede insaniac Nybegynder
23. februar 2002 - 16:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Viot03 login

Hey!

jeg har en Sun Ultra 10, som jeg forsøge at få op og køre. Jeg har det problem at ved boot så skal jeg indtaste et viot03 login. Jeg aner ikke hvad det er. Jeg vil gerne have BSD ind på den, så jeg vil prøve at udføre en netinstall på den, men den lader ikke til at boote på diskette-drevet. hvordan får man den til det?
Avatar billede insaniac Nybegynder
23. februar 2002 - 16:41 #1
Det må I undskylde. jeg havde glemt alt om at jeg før havde lavet et indlæg om det samme ang viot03 login men hvis nogle ved hvordan man kommer i BÌOS´en på den er indlægget stadig åbent :)
Ang det med Viot03 login så er det det indlæg der hedder "Login og password"
Avatar billede insaniac Nybegynder
24. februar 2002 - 10:02 #2
jeg har selv fundet ud af det hele nu ;)